Łukasz13 216 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Moze nie dokladnie opisalem wejdz w ten kanal na zaplonie i wciskaj sprzeglo powinna sie zmieniac jedna wartosc z 0 na 1 jak nic sie nie dzieje to czujnik do sprawdzenia (pod pedalem), przplywke wymien ma bardzo duzy wplyw na osiagi i spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Witam, pytanie odnośnie przepływomierza czy jest skuteczny sposób na wyczyszczenie ?? regeneracja? troszkę cena mnie szokuje... co powiecie na temat zamienników ? samego przepływomierza? Pozdrawiam Mateusz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Czyszczenie i zamienniki sobie odpusc bo strata czasu i pieniedzy, moze byc regenerowany bosch wtedy oddajez swoja stara przeplywke, zapytaj w intercarsie cena pewnie ok 350 zl, jak nowy to moge polecic ci linka z alle do dobrej przeplywki za tez ok 350. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Witam, dzisiaj jadąc na groby... zapaliła mi się podczas jazdy kontrolka pomarańczowa na blacie sygnalizująca błąd silnika? Od razu podłączyłem pod komputer i wyskoczyły dwa błędy: 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17700 Termostat - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY błąd jest związany z wymienionymi częściami ostatnio czy raczej szukać przyczyny gdzieś dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Check wywaliło od błedu 16804, dosyc popularny problem niestety może to byc wina kończącego sie kata ale tez nie musi, narazie doprowadź sobie auto do pełnej sprawnosci czyli wymień przepływke, jesli bład kata dlaej będzie sie pojawiał to będziesz myślał co z tym zrobić, błąd termostatu jest sporadyczny więc może nie będzie problemu skontroluj wtyczkę od niego może sie obluzowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Witam, dzisiaj zdemontowałem swoją przepływkę aby spisać numer i po wyciągnięciu wkładu( nr. F 00C2G2049) i patrząc na zdjęcia w internecie tego samego wkładu brakuje mi takiego drucika zaokrąglonego z opornikiem? Przeglądając podobne czujniki o innych numerach już takiego czegoś nie widziałem. Na co to ma wpływ? Kolejne pytanie dotyczące samej wtyczki i kabla podłączającego przepływkę ma on u mnie 4 piny jeden jest zaślepiony a wtyczka sama ma ich 5? wszystko ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 drucika z opornikiem nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Witam, dzisiejsze logi po wymianie przepływomierza. http://vaglog.pl/log_192203.html http://vaglog.pl/log_192202.html Dużej zmiany nie odczułem po wymianie jeżeli chodzi o moc. Moje dwa pytania czy już wszystko ok? 2. Czy Turbo dobrze pracuje(pompuje?) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Mimo że różnicy nie odczułeś w logach jest diametralna róznica i przepływka pokazuje o ok 30 g więcej teraz jest ok, turbo pompuje dobrze więc myśle że serie masz juz ogarniętą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam, wracamy do problemu z 1 listopada. Dzisiaj jadąc po mieście około 70 km/h usłyszałem w środku samochodu jakby tarcie kół o nadkole ewentualnie mocne podmuchy wiatru w szybę. Po chwili zorientowałem się że ten dźwięk zaczyna swój koncert przy puszczaniu nogi z gazu. Po godzince wsiadłem w dłuższą trasę i przy 110 to samo.... ale w mocniejszym natężeniu. Po 50 km/h wjechałem do miasta i opuściłem szybkę i ruszając taki metaliczny stuk słychać z okolic wydechu. Podejrzewam że to już koniec katalizatora, zapalił się Check Engine oczywiście. Jutro jeszcze dla potwierdzenia podłącze kompa. Teraz moje następujące pytania co robić i jak żyć? 1. Wyciągnąć kata? wyczyścić? wyciąć? 2. Kupić nowego co wydaje się najłatwiejsze ale chyba najdroższe. ;/ bo pewnie jedynie oryginał. 3.Wstawić przelotowy? oszukać czujniki ? Pozdrawiam, Mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Najtaniej wyjąc kata wywalic wkład, oszukac drugą sonde tulejką albo wyciąc programowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Witam, jezeli wyciagne kata to w srodek wkladac/ przyspawac rure, sonde oszukac emulatorem, jest ich wiele na allegro ktos moze poleci ktora warto?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się