Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Egr AJM


arek199pl

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka.

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka.

A co sądzicie o takim rozwiązaniu http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/at-fl-94-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-tdi-asv-avb-afn

można całkowicie usunąc zawór i po problemie z wyciekami.Tylko ciekawe czy pójdzie na przegladzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...