misiek95 59 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Zapakuj tam wkreta, nita albo coś żeby go zaslepic i podwies tak żeby nie przeszkadzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka. Edytowane 25 Października 2014 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_kolo 0 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka. A co sądzicie o takim rozwiązaniu http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/at-fl-94-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-tdi-asv-avb-afn można całkowicie usunąc zawór i po problemie z wyciekami.Tylko ciekawe czy pójdzie na przegladzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się