Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gonią mi się prądy


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałem dojść dlaczego nie działają szyby i centralka i jak rozebrałem drzwi od strony kierowcy i pasażera w poszukiwania błędu okazało się że pasażer nie miał w drzwiach podpiętej kostki, podpiąłem i odłączyłem przy okazji głośnik bo się okazało że trzeszczy ale chwile później auto zaczęło się dziwnie zachowywać, radio raz się włączało raz wyłączało, liczniki zapalały się same po przekręceniu stacyjki a nie świateł przygasała godzina i kilometry przebyte a wyjęty na wierzch moduł komfortu cały czas jakby klika, klimatronik świeci się cały czas nawet jak wyjme kluczyki

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 909 518 AL

Component: 1.8L R4/5VT 0003

Coding: 0011501

Shop #: WSC 66565

No fault code found.

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 4529

Coding: 04475

Shop #: WSC 06435

3 Faults Found:

18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor

P1628 - 35-10 - - - Intermittent

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

01200 - ABS Valves Supply Voltage

35-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1324

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

11 Faults Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-00 - Signal to Low

00532 - Supply Voltage B+

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-00 - No Communications

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-00 - No Communications

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

49-00 - No Communications

00457 - Control Module for Network (J519)

49-00 - No Communications

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

00474 - Control Module for Immobilizer

49-00 - No Communications

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Can't Synch Baud Rate

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 N

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Coding: 00001

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8E84A280412 AUZ6Z0D0133529

16 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to B+

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

00457 - Control Module for Network (J519)

49-10 - No Communications - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-00 - No Communications

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-00 - No Communications

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-00 - No Communications

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

49-10 - No Communications - Intermittent

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-00 - No Communications

01336 - Data Bus for Comfort System

37-10 - Faulty - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

01304 - Radio

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AS

Component: Komfortgerát T01 1210

Coding: 06976

Shop #: WSC 63251

14 Faults Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

53-00 - Supply Voltage Too Low

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-00 - No Communications

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-00 - No Communications

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-00 - No Communications

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-00 - No Communications

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-00 - No Communications

01336 - Data Bus for Comfort System

37-00 - Faulty

01336 - Data Bus for Comfort System

80-00 - Single-Wire Operation

00892 - Switch for Trunk Closing Cylinder (F248)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00955 - Key 1

35-00 - -

00532 - Supply Voltage B+

37-10 - Faulty - Intermittent

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

49-00 - No Communications

00457 - Control Module for Network (J519)

49-00 - No Communications

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 186 L

Component: concert II GRO 0001

Coding: 01001

Shop #: WSC 63251

3 Faults Found:

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

49-00 - No Communications

00668 - Supply Voltage Terminal 30

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Jak auto długo jest na zapłonie zaczyna się gonić wszystko: radio, fis na zegarach i godzina i kilometry, na chwile wszystko zgaśnie na 5 sekund po czym włączają się z powrotem połączone jest to z klikaniem co jakiś czas w module komfortu, a jak mam włączone światła w kabinie to już się nie zapala nic tylko migają zegary (pulsacyjnie) jak wyłączam światła w kabinie to radio się włączy (cały czas jest włączone) czerwone wskazówki i godzina i kilometry znowu się włączą ale po 15 sekundach znowu się wszystko jebie, klika w module i się na zmiane to co wypisuje raz włącza raz wyłącza, kontrolki na górze liczika EPC, ABS itd. nie gasną tylko fis, radio i godzian i km

Ja wyłącze zapłon to włącza się radio i ładnie gra ale świeci cały czas się klimatronik

Zostawiłem bezpieczniki z tych małych, 7, 10 i 14 i na razie nic nie miga, reszta dużych też mam wszystkie i auto pali wiec na razie tak zostawie

Jak pisałem gonią mi sie prądy, nie działają szyby, lusterka, centralka, jak podepnę kostkę tą która przechodzi z prawych drzwi do kabiny to podświetla się klimatronik i moduł zaczyna klikać, jak zrobie to samo z lewymi drzwiami to jest lepiej ale miga cały czas dioda od zamkniętych drzwi, światło w kabinie gasze przyciskiem 0 bo jak jest na środku to świeci cały czas, na tylne drzwi prąd nie idzie w ogóle bo sprawdzałem probówką, tam jest jakaś jazda bo lewe tylne drzwi mają jakieś kostki a prawe nie. Wydaje mi się że to auto kiedyś miało 4 szyby w prądzie bo mam sterownik 8E0 959 433 AS, jak myślicie, gdzie się goni i jak łączą sie kable z przednich drzwi na tylnie

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasuj błędy zobacz które wrócą bo jest ich od groma. jeśli zaczął trzeszczeć Ci głośnik to nie znaczy że to problem głośnika mógł się przełamać przewód od niego idący od słupka do drzwi w gumowej osłonie (i np. robi zwarcie) sprawdź dokładnie wszystkie przewody we wszystkich dziwach wygląda jak by kilka z tych przewodów robiło zwarcie. Być może masz jakieś zwarcie na przewodach od can i dlatego brak jest komunikacji praktycznie ze wszystkim.

Posprawdzaj czy nie ma zwarć i sprawdź czy nie ma wody pod fotelem kierowcy zdejmij wykładzinę i zobaczy czy moduł nie pływa w wodzie przypadkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre przewody miały poprzerywaną izolację (z przodu) ale jak je zaizolowałem to nic to nie zmieniło, dalej nic nie działa.
Tu pytanie, czy jak teoretycznie powinienem mieć 4 szyby w prądzie a mam 2 to może to powodować błędną prace modułu? Na tył w ogóle nie dochodzi prąd (np. głośniki). Gdzie wiązka "na tył" ma swój początek? Od modułu czy gdzieś łączą sie z tymi z przodu? Czy tylne wiązki są jakoś ze sobą połączone? Coś czytałem o słupku A i B ale nie kumam jak się łączą (w tej wiązce pod nogami kierowcy)? I czy na prace szyb i lusterek i centralnego zamka ma wpływ bezpiecznik termiczny? Może on padł?

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dogrzeb sie do modułu komfortu i zobacz czy niema w nim wody , objawy jakby juz był niezle zalany :(

A moduł suchy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś wypiąć z powrotem tę kostkę w drzwiach pasażera (tę o której wspominasz w swoim pierwszym poście)?

Jeśli po wypięciu wszystko się uspokoi, to znaczy, że elektryka w drzwiach pasażera robi jakieś zwarcie i system głupieje. Wtedy trzeba dojść który element bruździ.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś wypiąć z powrotem tę kostkę w drzwiach pasażera (tę o której wspominasz w swoim pierwszym poście)?

Jeśli po wypięciu wszystko się uspokoi, to znaczy, że elektryka w drzwiach pasażera robi jakieś zwarcie i system głupieje. Wtedy trzeba dojść który element bruździ.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Na wypiętej kostce ale nie z drzwi tylko z modułu szyb właśnie z prawej strony jeżdże już tydzień, uspokoiło się ale dalej nic nie działa, miga mi w drzwiach kierowcy cały czas dioda od centralnego, jak mam kluczyk w stacyjce "na raz" i światła w kabinie zrobie "na środek" to podświetlają mi się zegary w liczniku, jak mam na zero to gasną i światła i podświetlanie zegarów, dodam że mam światła w kabinie cały czas na "zero" bo "na środku" świecą się cały czas. Bez kluczyka w stacyjce światła w kabinie "na środku" nie podświetlają zegarów w liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dobrze by było żeby wcześniej (przed montażem 2 MK) przejrzał dokładnie wszystkie łączenia drzwi czy nie ma zwarć lub urywanych przewodów w gumowych przelotkach

Edytowane przez Robero321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mk z końcówką AS ale tylko dwie szyby w prądzie, niby obsługuje cztery a nie jak w przypadku innych dwie i cztery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jeszcze spróbuje opisać do czego doszedłem, moduł komfortu możliwe że jest dobry bo vcds się z nim łączy. Z błędów powyżej zostały mi tylko "brak komunikacji z drzwiami, wszystkimi" jak vagiem sprawdzam w module komfortu bloki to na jednym z nich pokazuje mi cały czas "otwarte drzwi kierowcy" dlatego pewnie jak mam "lampkę na środku" to cały czas świeci i nie gaśnie. Ciekawostką jest, że na wagu pokazuje otwarte drzwi ale na liczniku nic oprócz klapy i maski się nie chce wyświetlać. Ps rozebrałem zamek w drzwiach i tam wszystko jest ok. więc komunikat otwarte drzwi (tylko w vagu na blokach mierzonych) nie ma nic wspólnego z zamkiem

Gdzie swój początek mają kable które idą do drzwi przednich i tylnych? W module komfortu?


Raz jeszcze spróbuje opisać do czego doszedłem, moduł komfortu możliwe że jest dobry bo vcds się z nim łączy. Z błędów powyżej zostały mi tylko "brak komunikacji z drzwiami, wszystkimi" jak vagiem sprawdzam w module komfortu bloki to na jednym z nich pokazuje mi cały czas "otwarte drzwi kierowcy" dlatego pewnie jak mam "lampkę na środku" to cały czas świeci i nie gaśnie. Ciekawostką jest, że na wagu pokazuje otwarte drzwi ale na liczniku nic oprócz klapy i maski się nie chce wyświetlać. Ps rozebrałem zamek w drzwiach i tam wszystko jest ok. więc komunikat otwarte drzwi (tylko w vagu na blokach mierzonych) nie ma nic wspólnego z zamkiem

Gdzie swój początek mają kable które idą do drzwi przednich i tylnych? W module komfortu?

Temat zamykam, zrobiłem prądy :banan: h.. wie dlaczego ale w kostkach w drzwiach (przejście z kabiny do drzwi) kable się nie zgadzały, były w miejscach w których nie było pinów albo jak już były w miejscach gdzie były piny to się kolorami nie zgadzały. Nie mam pojęcia dlaczego

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...