h_ubertus Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Witam dzisiaj miał miejsce mój dziwny przypadek. Mianowicie wyjechałem autem z garażu jakieś 100m i postanowiłem posprzątać auto wszytko normalnie odpaliłem itp itd po robocie chciałem wjechać do garażu i się nie udało.auto nie chce odpalić kręci kręci i tyle. Sprawdziłem poziom oleju i było go bardzo malutko końcówka bagnetu. Dolalem oleju i próbuje znowu i nic, to samo. Nadmieniam że czasami na zimnym silniku zdarzało się lekkie szampana dosłownie minimalne tak wiadomo inaczej niż normalnie się odpala. I jeszcze jak auto stało na biegu jałowym telepało nim było czuć drgania w aucie czasami nawet bardzo mocne a gdy się dodało troszeczkę obrotów przestawało. Tak samo od wymiany oleju powinienem zrobić jeszcze ok 9tys km wiec skąd ten ubytek. Możliwe ze mechanicy dali go za mało. Proszę o pomoc co może być przyczyną. Mam nadzieje że nie zatarlem silnika...raczej to wykluczam bo auto zgasilem normalnie i przy próbie odpalenia krecilem może z dwa razy po kilka sekund. Dodam jeszcze ze nie wyświetliła mi się żadna kontrolka olejowa itp. Bardzo proszę o pomoc.
jacek70 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Przedewszystkim jaki motor bo to podstawa informacji. Już znalazłem. Co z wyciekami i w jakiej kondycji turbo .Zobacz jaki masz płyn chłodniczy , może z olejem? Edytowane 20 Października 2014 przez jacek70
SotoM Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Jaki kod silnika? Olej nie ma tu nic do tego to zaledwie brak 0,4l a w silniku leżą jeszcze 3l Zbieg okoliczności.może wtrysk padł i móze być tego powód a może też być problem elektroniki.
h_ubertus Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Wycieków brak a turbo niedawno była sprawdzana i jest okej. Nie mam teraz możliwości sprawdzenia kodu silnika. Kilka godzin temu sprawdziłem poziom oleju na bagnecie i był lekko wilgotny od oleju jutro doleje jeszcze i sprawdzę może było go bardzo mało no ale w dalszym ciągu wykluczam zatarcie. ;((( jutro daje go na warsztat. A tak apropo z czystej ciekawości jaki był by koszt naprawy przy zawarciu włącznie z częściami? Ps ten płyn chłodniczy tez sprawdzę jutro bo teraz nie mam możliwości Edytowane 20 Października 2014 przez h_ubertus
DobermaNN Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Sprawdź akumulator. Jeżeli to diesel i rozrusznik nie rozkręci podzespołów do odpowiednio szybkich obrotów - silnik paliwa nie dostanie. U mnie pomogło a okazało się że akumulator miał zaledwie 179 jednostek zamiast wymaganych 800. Kręcił, kręcił, kręcił i nie odpalał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się