Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ogrzewaniem


MiXeR_123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jeszcze raz :)

Mam problem z ogrzewaniem w moim aaudi, a mianowicie nie leci mi ciepłe powietrze z nawiewu na kierowce i pasażerów, dodam że na nogi i szybe leci ciepłe tylko środek zimne maks.
Moze mieliście podobny problem i wiecie jak to rozwiązać??
Z góry dzięki za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz reczne ustawienie temp a ciepło wieje ci tylko na nogi to walnęło ci sterowanie klapami czyli albo urwała sie linka albo wypieła z mocowania. Wyciągnij schowek i bedziesz miał widoczne klapy i ich sterowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi Ci o ten duży schowek po prawej czy ten malutki obok przełącznika awaryjnych świateł?


a czy powodem ogolnie słabego grzania moze być zapchana nagrzewnica? można ją w jakiś sposób wyczyścić?
wybaczcie że tyle pytań ale jestem troche zielony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schowek pasażera, po jego zdjęciu na tunelu środkowym bedziesz widział sterowanie klapami.

Sprawdz czy masz stan płynu i czy silnik trzyma temp dodatkowo sprawdź jak wygląda filtr kabinowy (znajduje sie w podszybiu w komorze silnika) moze być zapchany i nie przepuszczać powietrza.Jesli wszystko bedzie ok powinneś pokombinować z odpowietrzeniem układu chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki, sprawdze wszystko i dam znać :)


linka sprawdzona, ma odpowiedni stan płynu, i pokazuje po przejechaniu kilku km 90 stopni i tak trzyma, filtra nie sprawdzałem.

nadal wieje mi lekko ciepłe na szybe i tylko po pewej na prawą strone szyby nie leci za bardzo, na pasażerów leci zimne jak sie przestawi...

pozostaje już chyba tylko termostat albo nagrzewnica, ale z budżetem słabo wiec licze na wasze rady bo sam nie mam pojęcia co robić, a tymbardziej teraz jak zimno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach