Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swiece żarowe grzeją przez sekunde


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat swiec zarowych powraca jak bumerang . w zeszłym roku miałem ten sam problem i teraz pewnie tez bedzie jak nadejda mrozy dlatego pisze szybciej zeby miec czas na naprawe ustarki .

problem jest taki ze kontrolka swiec zapala sie tylko na sekunde i gasnie . Swiece sa nowe NGK sprawdzałem je sa sprawne problem lezy gdzies indziej tylko nie wiem gdzie . ktos kiedys mi powiedział ze moze czujnik temperatury zewnętrznej szaleje i dlatego swiece nie grzeja bo czujnik podaje np 30 stopni na zewnatrz . ale
1. jaki to czujnik?
2. gdzie on sie znajduje ?
3. jak go ewentualnie sprawdzic vagiem?

Opublikowano

czujnik g62 znajduje sie on od strony grodzi silnika pod pompą vacum umiejscowiony jest w bloku silnika.


Im większy mróz tym świece będą grzać dłużej teraz jak jest np 0 stopni to one grzeją ale kontrolka zgaśnie praktycznie szybko dopiero przy -15 zobaczysz różnice w czasie gaśnięcia kontrolki.

Opublikowano

Dzieki kolego za szybka i precyzyjna odpowiedz. Da sie jakos sprawdzic ten czujnik bez wykrecania? u mnie bankowo jest on walniety albo cos z polaczrniem nie tak bo w zeszlym roku w zime mialem problem z grzaniem swiec ale auto odpalalo wiec dalem spokoj z usterka. Zaznaczam ze auto odpalalo bardzo ciezko :/ silnik 1.9 avf jesli ma to znaczenie. Da sie to jakos sprawdzic vagiem?

Opublikowano

Dzieki kolego za szybka i precyzyjna odpowiedz. Da sie jakos sprawdzic ten czujnik bez wykrecania? u mnie bankowo jest on walniety albo cos z polaczrniem nie tak bo w zeszlym roku w zime mialem problem z grzaniem swiec ale auto odpalalo wiec dalem spokoj z usterka. Zaznaczam ze auto odpalalo bardzo ciezko :/ silnik 1.9 avf jesli ma to znaczenie. Da sie to jakos sprawdzic vagiem?

Opublikowano

dziekuje bardzo :) jutro sprawdze i dam znac co i jak .

Opublikowano

Dokładnie zacznij od Vaga sprawdź jakie wartości podaje na zimnym później na ciepłym, czujnik to elektronika więc po wyjęciu nic nie sprawdzisz. Naszykuj sobie przy wymianie płynu do chłodnicy bo Ci ucieknie trochę z bloku.

Może masz problem na kablach ? Ale prawdopodobnie to ten czujnik czasami na liczniku pokazuje 90 stopni a w silniku jest mniej. Różnie to bywa - kup sobie raczej oryginał jak będziesz potrzebował. Pamiętaj jeszcze o jednym w tych silnikach nie grzeje się świec dwa razy itp - to nie stary diesel. I odpalaj w sekundzie jak zgaśnie taka świeca na dużym mrozie chłodzi się w sekundy. Daj znać co i jak :)

Opublikowano

dzieki koledzy . dam znak jutro jak tylko podłącze kompa .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...