Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd kolektora ssącego P201500


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5347 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 
          P2010 00 [168] - zwarcie z plusem
          MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 65
                    Przebieg: 187040 km
                    Data: 2024.11.30
                    Czas: 12:58:35

                    Prędkość obrotowa silnika: 2041.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 17.6 %
                    Prędkość pojazdu: 35 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 13 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.580 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Wartość rzeczywista masy powietrza: 598.5 mg/stroke
                    Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: sterowanie: 100.00 %
                    Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: inform.zwrotna: 99.34 %
                    V Sw Vlv r Drft Clsd mp: 4.54 %
                    V Sw Vlv r Drft Opn mp: 10.39 %
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 55
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 6
                    V Sw Vlv u Raw: 0.0 mV

 

5345 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 
          P2009 00 [172] - zwarcie z masa
          MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 10
                    Przebieg: 187049 km
                    Data: 2024.11.30
                    Czas: 14:51:08

                    Prędkość obrotowa silnika: 2396.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 47.1 %
                    Prędkość pojazdu: 42 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 67 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.000 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Wartość rzeczywista masy powietrza: 675.4 mg/stroke
                    Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: sterowanie: 100.00 %
                    Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: inform.zwrotna: 99.39 %
                    V Sw Vlv r Drft Clsd mp: 4.54 %
                    V Sw Vlv r Drft Opn mp: 10.39 %
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 55
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 7
                    V Sw Vlv u Raw: 0.0 mV

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...