Rooney1990 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Siema. Mam maly problem. Wszystko sie zaczelo jak polecialem w traske. Wszystko ok, temp bite 90 stopni i cieplutko w aucie. Gdy nagle temp silnika zaczela isc w gore. Na klimatroniku rowniez. Temp ocylowala od 90 do 110 stopni, dalej nie idzie. Przestalo leciec cieple powietrze z nawiewow. Temp szla do gory podczas jazdy a spadala gdy auto stalo w miejscu na wl silniku. Na klimatroniku blad 4.1 czyli czujnik g89. Na vagu nie wiem bo mi sie lapiek zj***l :/ Dodam ze plyn jest, zero wyciekow, przewody od nagrzewnicy gorace (miedzy aku a serwem). Ogolnie na trasie bylo troche dolow, na gwincie mnie troche wytrzachalo. Przycial sie termostat? Mial ktos taka opcje? I ogolnie pomocy bo nie wiem co jej odjebalo a nie bede jezdzil bo boje ze sie zagrzeje.
oca69 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Siema. Mam maly problem. Wszystko sie zaczelo jak polecialem w traske. Wszystko ok, temp bite 90 stopni i cieplutko w aucie. Gdy nagle temp silnika zaczela isc w gore. Na klimatroniku rowniez. Temp ocylowala od 90 do 110 stopni, dalej nie idzie. Przestalo leciec cieple powietrze z nawiewow. Temp szla do gory podczas jazdy a spadala gdy auto stalo w miejscu na wl silniku. Na klimatroniku blad 4.1 czyli czujnik g89. Na vagu nie wiem bo mi sie lapiek zj***l :/ Dodam ze plyn jest, zero wyciekow, przewody od nagrzewnicy gorace (miedzy aku a serwem). Ogolnie na trasie bylo troche dolow, na gwincie mnie troche wytrzachalo. Przycial sie termostat? Mial ktos taka opcje? I ogolnie pomocy bo nie wiem co jej odjebalo a nie bede jezdzil bo boje ze sie zagrzeje. Bardziej bym stawiał na pompe wody
Emejcz Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Na sprawdzenie termostatu najprościej dotknąć chłodnicy i dolnego węża. Jeżeli będziesz miał 100 stopni a węże zimne to termostat do wymiany. Profilaktycznie bym jeszcze zsunął lewego węża od nagrzewnicy i odpowietrzył. Dziwne, że masz oba węże od nagrzewnicy gorące a nie leci ciepłe powietrze, może na klapkach co puszczają powietrze z nagrzewnicy zrobiły się dziury. Może się okazać, że to usterka więcej niż jednego podzespołu.
Rooney1990 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Sprawa wyjasniona. Wirnik sie odczepil w pompie wody.
POWER-KRIS Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Jaka pompa, firma? Skf ? Edytowane 16 Listopada 2014 przez POWER-KRIS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się