Skocz do zawartości
IGNOROWANY

woda na podłodze


Piotr92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem gdyż od strony pasażera z tyłu mam cała mokrą podłogę i zauważyłem ze już trochę rdzy się tam pojawiło a dodam ze nie dawno zakupiłem ten samochód i chciałem się was poradzić co z tym zrobić i jak temu zaradzić?

Edytowane przez Piotr92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne jest to wina brudnych odpływów znajdujących się w podszybiu pod akumulatorem i drugi pod servo hamulcy musisz tam zajrzeć a najlepiej wyjać aku i podstawkę pod niego i dobrze wyczyścić bo te odpływy lubią się zapychać a właśnie takie są później tego skutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator już wyciągnąłem i przeczyściłem pod nim a ten drugi zbiorniczek gdzie jest dokładnie i jak się do niego dostać (jestem laikiem to mój pierwszy samochód wiec proszę o wyrozumiałość ) i co zrobić z rdzą bo z tego co widziałem to jest tej rdzy trochę a najwidoczniej poprzedni właściciel albo tego nie zauważył albo po prostu to olewał a chciał bym samochód doprowadzić do ładu i się tym zająć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden odpływ pod aku a drugi jest pod servo to jest po prawo od aku pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego może z 20 cm w prawo od odpływu pod aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzieć jutro wyczyszczę ten drugi zbiorniczek i dam znać czy pomogło :)

A jeśli chodzi o rdze która się pojawiła w tamtym miejscu to co z nią zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

miałem dokładnie taki sam problem co ty i tez zaraz po zakupie auta z tym że nie u pasażera a po lewej stronie.

u mnie na to ze wpływała i stała woda zebrało sie kilka czynników