Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] JAK PODłąCZYć MODUł CENTRALNEGO ZAMKA


norek11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ostatnio zakupiłem moduł centralnego http://allegro.pl/item418520653_specjalistyczny_sterownik_centralnego_zamka_piloty.html

zamka do Audi A4 1.8 z funkcją domykania szyb.Moze kto spotkał sie z takim czyms i udzieli mi kilka wskazówek gdzie to zamontowac moze jakies fotki?

Zgóry dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b5 zamek jest pneumatyczny czy mechaniczny? a jezeli chodzi o domykanie szyb to musisz kazde okno podlaczyc osobno. Jezeli masz pompe w bagazniku to poprostu podlaczasz sterownik do przewodow w pompie, jezeli masz silowniki w drzwiach to rowniez kazde z drzwi podlaczasz osobno do centralki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak rozumiem to masz fabryczny centralny zamek, a wiec w bagazniku masz pompke tam masz odrazu 99% przewodow masz zasilanie zamykanie i otwieranie, co do sygnalizacji swiatlami podepnij sie pod tylne lampy. Ten 1% to domykanie szyb masz u siebie funkcje konfortu? ( przy zamykaniu kluczykiem przytrzymaj go w pozycji zamknietej jezeli szyby sie zamkna to masz) to nie ma problemu jeden kabelek idzie ponizej skrzynki z bezpiecznikami do jednej z kostek a jezeli nie masz to mozna go latwo i tanio zrobic poszukaj w dziale warsztat :P i to wszystko :)

Ps. Jest jeszcze jeden sposob wszystko mozna podlonczyc kolo bezpiecznikow tam znajduja sie wszystkie potrzebne przewody.

Wrazie potrzeby smialo wal to Ci pomoge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b5 zamek jest pneumatyczny czy mechaniczny? a jezeli chodzi o domykanie szyb to musisz kazde okno podlaczyc osobno. Jezeli masz pompe w bagazniku to poprostu podlaczasz sterownik do przewodow w pompie, jezeli masz silowniki w drzwiach to rowniez kazde z drzwi podlaczasz osobno do centralki.

Co ty za brednie opowiadasz, po co wprowadzasz ludzi w błąd????!!!! :wallbash::wallbash: :wallbash: :wallbash::angry:,

Żadnego okna nie trzeba osobno podłączać. Wystarczy 1 kablem wpiąć się pod deską rozdzielczą, a gdzie dokłądnie znajdziesz w tym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18219.0.html

Żeby auto otwierało i zamykało się z pilota podepnij się pod fioletowe złącze na wsporniku. otwieranie to przewód popielato-biały, zamykanie czerwono-niebieski.

Wszystko sterowane jest masą (podanie na przewód masy uruchamia daną funkcję).

Przed montażem najlepiej upewnić się, ze to właściwe przewody za pomoca takiej neonówki

http://allegro.pl/item443366159_nowa_neonowka_probnik_samochodowy_6_24v.html

Żabkę podłączamy do masy, a grot odpowiednio pod podane kable.

Aha, jeszcze jedno. Temat był wielokrotnie poruszany na forum, wystarczy trochę poszukać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...