Skocz do zawartości

sloma7d

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sloma7d

Osiągnięcia sloma7d

0

Reputacja

  1. Witam apropos tego czujnika to wielka lipa wymienilem na inny i dalej to samo podobno rozrzad jakis klin mogl sie zerwac auto jutro idzie do mechaniora zobaczymy co on zdziala :/
  2. a ile taki czujnik hallala kosztuje, moze sie orientujesz? lub czy mozna go naprawic, albo w ogole cos z tym zrobic?
  3. problem w tym ze on wogole nie odpala jutro sie do tego wszystkiego zabiore tylko musze znalesc na forum instrukcje jak dziekuje bardzo jutro napisze czy sie udalo
  4. Witam kolego aktualnie przebywam juz w ojczystym kraju za godzine bede mial kody wiec je wrzuce. Juz mam VCDS Version: Release 805.0 Address 01: Engine Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 29-10 - Short to Ground - Intermittent
  5. Witam szanownych forumowiczow mam problem z moim autkiem mianowicie wczoraj wieczorem zaczely mi falowac obroty od okolo 300 do 1300 pomyslalem ze to przeplywomierz wiec odlozylem czyszczenie az do dzis. Rano pojechalem do pracy okolo 6km wrocilem i po krotkim postoju okolo 30min auto nie chce juz zapalic tzn odpalil ale nie chcial wejsc na obroty trzymaml 1500 po chwili wskoczyl do 6000 spadly i zgasl od tamtej pory koniec niechce zagadac. Wyczyscilem przeplywomierz wymieniliem przewody i swiece sprawdzilem jest iskra kiedy krece smierdzi paliwem i kiedy dodam mu gazu zachowuje sie tak jak by probowal odpalic, ale nie mogl niestety nie mam dostepu do vaga zeby sprawdzic bledy. Z gory dziekuje za pomoc
  6. Kolege a wymieniales tylko pasek? jezeli tak to na 99% ten zgrzyt to lancuszek ktory znajduje sie z tylu silnika
  7. a czy ty przypadkiem nie miales systemu Bose? z wzmacniaczem do tynych glosnikow?
  8. Zalezy jakie radio masz zalozone bo niekiedy trzeba zamatowac specjalny filtr kosztuje ona pare zloty zapobiega on takim szuma lub jak czasem slychac alternator w glosnikach to sie go zaklada. Nowe radia sa w niego wyposazone w standardzie ale czasem tak bywa ze mimo wszystko musisz dolozyc jeszcze jeden
  9. witam niedawno moje ogrzewanie sie zbuntowalo zaczelo wyswietlac na klimatroniku bledy raz 8.5 a raz 8.7 i teraz moje pytanie z tego co juz znalazle na forum to podobno musze sie dostac do silnika regulacji temperatury i go przeczyscic? Wiem ze jest on gdzies pod konsola srodkowa, moze mi ktos podpowiedziec jak sie tam dostac tak by nic nie uszkodzic? No i mam jeszcze jeden problem poniewaz moj kabelek do vaga rowniez zastrajkowal czy jak juz przeprowadze cala operacje to musze adaptowac silniczki? Mam nadzieje ze nie bo za pare dni jade do polski i nie zdarze kupic drugiego kabelka a wolal bym miec sprawny nawiew na droge[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 08:36_________________________________________________ok jestem wlasnie po zabiegu wymontowania silniczka dostalem sie od schowka ale to nie wazne. Podalem na silniczek prad i dziala bez zarzutu zmierzylem napiecie na przewodach podczas regulowania temperatury i nie ma zadnej wartosci a wiec musi byc cos z urzadzeniem sterujacym macie moze pomysly co? czy moze potrzebne jest skasowanie bledow albo zaprogramowanie klimatronika?[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 11:19_________________________________________________Problem rozwiazamy zmienilem sterownik na inny i napoczatku nie dzialalo podlonczylem pod silniczek regulacji temperatury baterie 9v otworzylem do konca i zamknelem i zaczelo dziala sterownik musialem mimo wszystko wymienic bo mi przerywal teraz wszystko dziala
  10. A moze kolego pasek Ci sie slizga?
  11. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17207.0.html;highlight=adr+termostatu tu masz wszystko opisane wystarczy poczytać a jak głębiej przeszukasz dział warsztat to jest tam fotostory na 100% bo sam korzystalem
  12. Kolego przy tylu stopniach co osiągasz to podstawa do wymiany jest termostat. Ubytek może być spowodowany na skutek nie dogrzania silnika na twoim miejscu jak najszybciej bym to zrobił tym bardziej że temperatura otoczenia jest dość niska
  13. kolego a czasem nie masz problemow z odpalaniem czasami? jezeli tak to wykrec cewke i zobaczy nie jest popekana i nie ma przebicia mialem taki problem w poprzednim aucie i powodem byla cewka zaplonowa
  14. Witam pierwszy raz tu zawitalem ale widze ze chyba wszyscy wyparowali a mnie dopadla bezsennosc :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...