Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem:p Szarpie na ciepłym silniku


Baku116

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś czasu mam problem z moim audi a4 b5 2,8 quattro ACK. Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły takie błędy

18010 -zasilanie (30)
- nieciągly
16538 - obwód sondy lambda- brak zmiany sygnału (bank 2 sonda 1)
- nieciagly
00670
-Potencjometr nastawnika przepustnicy
- sygnał zbyt wysoki
- nieciagły
16507 - czujnik położenia przepustnicy/ czujnik położenia pedału przyspieszenia - zwarcie do plusa zasilania
- nieciagły
Wymieniłem sondę lambda i wyczyściłem przepustnice błędy zniknęły a auto dalej przerywa. Podpinałem przepływomierz od znajomego, sprawdzałem cewki, kable zapłonowe oraz czujniki położenia wałka rozrządu nie mam już pomysłów proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem cały dolot i przepustnice, problem pojawia się jak silnik się nagrzewa wtedy zaczyna szarpać na zimnym lata jak marzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to stawiam na ktory wtrysk.zrob test przelewowy.kup w aptece 6 pojemniczkow na siuski.z 2 metry przewodu gumowego nie jestem pewien jakiej grubosci wydaje mi sie ze 5-6mm bedzie odpowiedni.nawierc dziury w nakretkach od w/w pojemniczkow,przetni te 2 metry przewodu na 6 czesci.wloz do kazdego pojemnika wezyk.a drugie konce wezykow podepni pod kazdy wtrysk,tam gdzie masz przelew. odpal,niech pyrka sobie i napelnia zbiorniczki.jak juz bedzie w miare tyle bedzyny w pojenikach zeby moc porownac w korym jest najwiecej benzyny.ten ktory najwiecej lał jest do wymiany

Edytowane przez quadral20004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem adaptacje. Zastanawiam się nad nową cewka albo używka ori zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach chodzi tak jak by gubił iskrę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak robiłem adaptacje. Zastanawiam się nad nową cewka albo używka ori zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach chodzi tak jak by gubił iskrę.

Ja też miałem podobnie i też stawiałem na cewkę. Jednak to nie ona była przyczyną. Sprawdzałeś wężyki podciśnienia, odmy, ezektor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem adaptacje. Zastanawiam się nad nową cewka albo używka ori zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach chodzi tak jak by gubił iskrę.

Ja też miałem podobnie i też stawiałem na cewkę. Jednak to nie ona była przyczyną. Sprawdzałeś wężyki podciśnienia, odmy, ezektor?

a co u cibie było pomogło ci coś na takie właśnie objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było kilka przyczyn i ciężko powiedzieć, która z nich była najistotniejsza. Była peknięta odma, przerwany wężyk podciśnienia, brudna przepustnica. Wymieniłem też świece, przewody i ezektor [emoji30]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odmę miałem pęknięta ale wymieniłem już dawno sprawdzałem dzisiaj i faktycznie jest taki mały wężyk przetarty który podpięty jest do przepustnicy mam nadzieje ze to jutro kupie wężyki i wymienię wszystkie.


Cewki pewnie masz dwie.kable, swiece tez moga byc przyczyna

Cewki mam 3. Kable nie wyglądają źle a świece wymieniłem na bosch super 4 wymienię te wężyki i jak nie będzie poprawy to kupie nową cewkę z kablami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dzisiaj wężyki jeden był przetarty i to nawet sporo ale przejechałem sie jakieś 2-3 km i dalej to samo. Auto zaczęło jak by strzelać z wydechu po dłuższej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...