zenon124 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam. Posiadam Audi A4 B5 z 99r, pojemnosc 1.8 moc silnika to 125 km, kodu silnika nie znam (jesli to istotne podpowiedzcie gdzie szukac owego kodu). Podczas odpalania silnika na zimnym slychac wycie (podobno z prawej strony na 100% pewnosci nie mam.) i wzrost obrotow do 2 tys. i po 2-5 sekundach to mija (choc kiedys w. upalny dzien zgrzytalo dluzej.) Mechanik do ktorego oddalem auto slyszal to tylko raz i nie wie co to moze byc. Nadmieniam iz w pazdzierniku wymienialem: komplety rozrzad, olej w silniku filtry oleju, paliwa, powietrza i kabinowy, swiece zaplonowe, i uszczelke pokrywy swiec nadmienie rowniez, ze uszczelka byla rozwalona a na swiwcach byl podobno olej (tak mowil mechanik) Druga sprawa podczas jazdy muli go czasem na obrotach 2-3 tys przy zimnym silniku, a powyzej 5 tys po prostu nie idzie. Podczas jazdy gdybym chcial wkrecic go na 5 tys obrotow po prostu go szarpie, muli i nie pojdzie mocniej. Pytanie czy to moze byc silniczek krokowy, albo zabrudzona przepustnica ? W niedlugim czasie bede czyscil przepustnice i wybiore sie na sprawdzenie bledow. Za pisownie bez polskich znakow przepraszam poniewaz jestem uzytkownikiem tylko smartfona i wifi.
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) :polew: W ADRze ???? Kolego sprawdz wszystkie węże i podcisnienia, gdzies jest dziura. Edytowane 9 Listopada 2014 przez Dev
zenon124 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Ale to mogla by byc przyczyna mulenia sie a nie tego wycia tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się