bigangrypotato 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Witam! Jestem świeżo po wymianie oleju i wszystkich filtrów i mam następujący problem, otóż samochód po wciśnięciu mu pedału gazu do oporu zatrzymuje się na 2 tys. obrotów i dalej nic, jakby brakowało mu mocy, od 1 tys. do 2 tys. przyspiesza dobrze. VAG pokazuje błąd miernika masy powietrza, ale przed wymianą filtrów wszystko działało bez problemu. Ktoś ma jakiś pomysł o co może chodzić ? Z góry dzięki za odpowiedzi ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 sprawdz wtyczke na przepływce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigangrypotato 0 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Wtyczka od przepływki sprawdzona, napiecia sa w normie. Miałby ktoś jeszcze jakies inne wskazówki, gdzie szukać usterki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Przejedź się z odpieta przeplywka, jak bedzie lepiej to przeplywka coś nie teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigangrypotato 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Przejechałem się z odpiętym przepływomierzem i dalej to samo. Może opiszę dokładniej sytuację i komuś się coś skojarzy. Przypieszam na 2. biegu - przyspiesza powyżej 2 tys. obrotów, ale już czuć na pedale brak mocy przyspieszam na 3. biegu - silnik dochodzi do 2 tys. obrotów (pedał gazu cały czas trzymam do oporu) i nagle czuć wyraźny niedobór przyspieszenia, po parunastu sekundach trzymania gazu do oporu silnik dochodzi do 2,5 tys. obrotów, odpala się turbina i dalej leci tak jak powinien przyspieszanie na 4. i 5. biegu - dokładnie to samo co na 3., z tym że na wyższych biegach rozpędzanie od 2 tys. do 2,5 tys trwa dłużej niż na 3. biegu Ponadto podczas przyspieszania, gdy silnik dojdzie do 2 tys. obrotów to jeśli odpuszcze pedał gazu (mniej więcej do połowy) to samochód przyspiesza szybciej (niż z pedałem wciśniętym do oporu) i nie zatrzymuje się tak wyraźnie na 2 tys. jednak i tak czuć brak mocy. Fajnie by było jakby ktoś rzucił jakimiś propozycjami, bo ciężko tak szukać w ciemno. Dodam jeszcze, że przed pojawieniem się usterki, wymieniałem filtr powietrza, paliwa, oleju oraz olej oraz przewód pokazany na zdjęciu bo stary był trochę pęknięty (na kawałek rury hydraulicznej - pasowała idealnie). Może czegoś w tym szukać ? https://photos-2.dropbox.com/t/1/AAByN6ic6-A9blAeFn5Ne0w7MF2BYtg3vbNcYdfhFp49jQ/12/244052710/jpeg/1024x768/3/1415919600/0/2/wym.jpg/ZgttswYFqUpTpXK1U71kS88xlG1CKXlANrbDHQ8EWWY Edytowane 13 Listopada 2014 przez bigangrypotato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Logi dynamiczne i zobaczyć wskazania przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigangrypotato 0 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Wstawię w poniedziałek logi dynamiczne. Dzięki za szybką odpowiedź. Witam, wykonałem logi statyczne i dynamiczne, jakby ktoś był uprzejmy spojrzeć i zidentyfikować problem to będę bardzo wdzięczny. Logi statyczne: Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198039.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198042.html Grupa 007 - http://vaglog.pl/log_198040.html Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_198043.html Grupa 023 - http://vaglog.pl/log_198044.html Logi statyczne + basic settings: Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_198045.html Logi basic settings: Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198041.html Logi dynamiczne: Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_198925.html Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198924.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198922.html Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198921.html Grupy 003+008+011 - http://vaglog.pl/log_198919.html Grupy 003+010 - http://vaglog.pl/log_198918.html Grupy 003+011 - http://vaglog.pl/log_198920.html Grupy 008+011 - http://vaglog.pl/log_198923.html Ponadto dodam, że po przeczyszczeniu przepływomierza błąd już się więcej nie pokazał, natomiast problem z mocą występuje nadal. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez bigangrypotato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Wstawię w poniedziałek logi dynamiczne. Dzięki za szybką odpowiedź. Witam, wykonałem logi statyczne i dynamiczne, jakby ktoś był uprzejmy spojrzeć i zidentyfikować problem to będę bardzo wdzięczny. Logi statyczne: Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198039.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198042.html Grupa 007 - http://vaglog.pl/log_198040.html Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_198043.html Grupa 023 - http://vaglog.pl/log_198044.html Logi statyczne + basic settings: Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_198045.html Logi basic settings: Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198041.html Logi dynamiczne: Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_198925.html Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198924.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198922.html Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198921.html Grupy 003+008+011 - http://vaglog.pl/log_198919.html Grupy 003+010 - http://vaglog.pl/log_198918.html Grupy 003+011 - http://vaglog.pl/log_198920.html Grupy 008+011 - http://vaglog.pl/log_198923.html Ponadto dodam, że po przeczyszczeniu przepływomierza błąd już się więcej nie pokazał, natomiast problem z mocą występuje nadal. geometria sie przycina i turbo do czyszczenia albo n 75 do wymiany Edytowane 6 Stycznia 2015 przez krzysiek1606 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Termostat do wymiany oraz najpierw trzeba się zająć doprowadzeniem doładowania turbiny bo delikatnie przeładowanie wystepuje a pozniej jak to zrobisz zlogowac jeszcze raz gr 3 i 8 i zobaczymy przepływomierz czyli turbo do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się