cafe14 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Koledzy podpowie ktoś jakie bloki pomiarowe statyczne/dynamiczne zalogować w celu sprawdzenia 1.6 ANA z 2000r. ? Auto świeżo po regeneracji głowicy, nie chodzi jednak tak jak trzeba. Przerywa w zakresie obrotów 900 do około 3000. Zarówno na benzynie jak i w LPG,z tym że w LPG już kompletny brak mocy. Wymienione zostały przewody zapłonowe, cewka, świece, moduł zapłonowy. Rozrząd założony poprawnie. VAG wywala błędy : 16685 i 16687. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
macho Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Spróbuj zmierzyć ciśnienie sprężania... to powinno sporo powiedzieć.
cafe14 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Ciśnienie sprężania w granicach 11,5 - 12 więc nie jest najgorzej.
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Szukaj czasów wtrysku, przepływomierza, powinno byc 002, 003, sondy lambda nie pamiętam gdzie ale moze byc 007 lub 033. i te loguj.
cafe14 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Statyczne + dynamiczne dla tych kanalow zrobić? Witam ponownie Zrobiłem logi zarówno statyczne jak i dynamiczne dla kanałów 002, 003, 033. Poniżej przedstawiam wyniki: Statyczne: 002+003+033: http://vaglog.pl/log_192982.html Dynamiczne: 002+003: http://vaglog.pl/log_192983.html 033+002: http://vaglog.pl/log_192984.html Z góry dziękuję za wszelką pomoc w analizie. Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 No cięzki temat nic jednoznacznego nie widać, przpływka w dynamicznym w miare ok wskazuje, sonda tylko wskazuje bardzo bogata mieszanke do ok. 4tyś, cały czas szarpie tak samo na zimnym na rozgrzanym?
cafe14 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 W zasadzie bez różnicy zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Różnica jedynie bardzo znaczna po przełączeniu na gaz, wtedy jest o wiele wiele gorzej. Po każdym przejechaniu sie autem wywala na nowo Cylinder 1 i 2 Missfire detected. Nie mam pojęcia w czym jeszcze moze tkwić problem. Czy do skladu mieszanki ma coś katalizator? Bo robiąc przed wieczorem test katalizatora na 046 po wykonaniu testu wyrzucilo KAT NOT OK. Zaraz potem wywalil sie blad kata 16804 czy jakoś tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się