honcio Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam mam problem a mojim audi skrzywiła mi sie szpilka napinacza paska rozrzadu po czym pasek zleciał z wałków po załozeniu nowej szpilki i nowego napinacza silnik kreci normalnie nie ma oporów jaka przyczyna skrzywienia szpilki mał juz ktos taki przypadek ??
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 na początek sprawdz cisnienie sprezania jak bedzie ok zakładaj nową i wioooo....
honcio Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 no cisnienie spręzania ok ale czy nic nie pokrzywiło zaworów czy ten silnik jest bezkolizyjny ??
SotoM Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Ale już założył wszystko... Ciekawe czy zajarał... Może ktoś ją krzywo wkręcił...zrywające sie szpilki bądź wyrywający sie gwint zdarza sie,komuś może tak się stało i ją krzywo wkręcił.
honcio Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Narazie chce znalesc przyczyne skrzywnie bo wątpie ze tak bez powodu by sie skrzywiła chcoiaz pasek nie szczelił tylko spadł . Chociaz moze gwint przy dokrecaniu sie ciągnoł jak ktos wczesniej robił rozrząt . Zanim odpale musze dojśc do tego jak to sie stalo oraz wymyslić jak nagwitowac w głowicy nowy gwint ? Edytowane 13 Listopada 2014 przez honcio
SotoM Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Kup szpilkę od CR str.do glowicy jest M10 a oryginalnie M8. Ja u siebie jak robilem to też miałem pecha i wyciągneło gwint-ja naprawiłem to za pomocą sprężynki. Szpilkę wkręciłem na klej do śrub i już 40tkm 3ma.
honcio Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Kup szpilkę od CR str.do glowicy jest M10 a oryginalnie M8. Ja u siebie jak robilem to też miałem pecha i wyciągneło gwint-ja naprawiłem to za pomocą sprężynki. Szpilkę wkręciłem na klej do śrub i j Co oznacza skrót CR str bo nie kojaze zabardzo . Zrobie tak jak mówisz tylko jakbys bardziej opisał jak by to zrobic byłbym wdzięczny .
SotoM Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Podstawa to rozwiercenie otworu w osi.zmierz jakiej głębokości jest otwór co byś za głęboko nie wiechał.jak zmierzysz to nanieś to na wiertlo-owiń taśmą izolacyjna np. Do gwintownika M10 nawiercasz otwór wiertłem 8,5. Najlepiej jakbyś miał przyłożoną ekierke aby ustalić poziom wiertła przy nawiercaniu. Rób bez nerwów spokojnie bez emocji. Przy gwintowaniu czesto czyść z wiurów gwintownik i otwór.
Dev Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Aluminium gwintuje sie na denaturat, nie ma zadziorów a gwint wychodzi ładny i czysty
honcio Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 aha ok rozumię wywierce to 8.5 wiertłem a potem gwintownik 10 i bd elegancko i obejdzie sie chyba bez (nie wie jak sie fachowo to nazywa) wstawki gwintu . A mam pytanko co do kupna szpilki kupic poprostu napinacz razem z szpilka z 2.0 na CR ?? . w IC dostane mysle .
SotoM Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Jedz do aso i kup szpilkę napinacza paska rozrządu od 2.0tdi cr. To wszystko. Ty się ratujesz szpilką która jest z jednej śtr m10 a część na ktorej napinacz jest nasunięty to m8. Do czego ci napinacym od cr.? Juz wszystko masz wyjaśnione.
blbina Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Panowie tez zakładałem ta większa szpilkę, bo stara przy wymianie rozrządu podczas dokręcania pościła.Nawierciłem i 8,5 nagwintowałem jak jest napisane w książce i wkręcam ale wydaje mi się coś za luźna na gwincie.Mierze szpilkę (Suwmiarka digital) około 9,6 mm teraz dokładnie nie pamiętam. Ale w końcu skręciłem bez żadnego kleju i przejechałem już 95,000 tysięcy i często sprawdzałem czy się nie popuszcza napinacz. Zaraz następna wymiana mam nadzieje ze szpilka wytrzyma.Moze dam mocnego kleju do gwintu.
honcio Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 Panowie zrobilem odpalilo chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się