Skocz do zawartości
IGNOROWANY

skrzywiona szpilka napinacza rozrzadu BLB pasek spadł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem a mojim audi skrzywiła mi sie szpilka napinacza paska rozrzadu po czym pasek zleciał z wałków po załozeniu nowej szpilki i nowego napinacza silnik kreci normalnie nie ma oporów jaka przyczyna skrzywienia szpilki mał juz ktos taki przypadek ??

Opublikowano

na początek sprawdz cisnienie sprezania

jak bedzie ok zakładaj nową i wioooo....

Opublikowano

no cisnienie spręzania ok ale czy nic nie pokrzywiło zaworów czy ten silnik jest bezkolizyjny ??

Opublikowano

Ale już założył wszystko... Ciekawe czy zajarał...

Może ktoś ją krzywo wkręcił...zrywające sie szpilki bądź wyrywający sie gwint zdarza sie,komuś może tak się stało i ją krzywo wkręcił.

Opublikowano (edytowane)

Narazie chce znalesc przyczyne skrzywnie bo wątpie ze tak bez powodu by sie skrzywiła chcoiaz pasek nie szczelił tylko spadł . Chociaz moze gwint przy dokrecaniu sie ciągnoł jak ktos wczesniej robił rozrząt . Zanim odpale musze dojśc do tego jak to sie stalo oraz wymyslić jak nagwitowac w głowicy nowy gwint ?

Edytowane przez honcio
Opublikowano

Kup szpilkę od CR str.do glowicy jest M10 a oryginalnie M8. Ja u siebie jak robilem to też miałem pecha i wyciągneło gwint-ja naprawiłem to za pomocą sprężynki. Szpilkę wkręciłem na klej do śrub i już 40tkm 3ma.

Opublikowano

Kup szpilkę od CR str.do glowicy jest M10 a oryginalnie M8. Ja u siebie jak robilem to też miałem pecha i wyciągneło gwint-ja naprawiłem to za pomocą sprężynki. Szpilkę wkręciłem na klej do śrub i j

Co oznacza skrót CR str bo nie kojaze zabardzo . Zrobie tak jak mówisz tylko jakbys bardziej opisał jak by to zrobic byłbym wdzięczny . :D

Opublikowano

Common Rail

Opublikowano

Podstawa to rozwiercenie otworu w osi.zmierz jakiej głębokości jest otwór co byś za głęboko nie wiechał.jak zmierzysz to nanieś to na wiertlo-owiń taśmą izolacyjna np.

Do gwintownika M10 nawiercasz otwór wiertłem 8,5. Najlepiej jakbyś miał przyłożoną ekierke aby ustalić poziom wiertła przy nawiercaniu. Rób bez nerwów spokojnie bez emocji. Przy gwintowaniu czesto czyść z wiurów gwintownik i otwór.

Opublikowano

Aluminium gwintuje sie na denaturat, nie ma zadziorów a gwint wychodzi ładny i czysty

Opublikowano

aha ok rozumię wywierce to 8.5 wiertłem a potem gwintownik 10 i bd elegancko i obejdzie sie chyba bez (nie wie jak sie fachowo to nazywa) wstawki gwintu . A mam pytanko co do kupna szpilki kupic poprostu napinacz razem z szpilka z 2.0 na CR ?? . w IC dostane mysle .

Opublikowano

Jedz do aso i kup szpilkę napinacza paska rozrządu od 2.0tdi cr. To wszystko. Ty się ratujesz szpilką która jest z jednej śtr m10 a część na ktorej napinacz jest nasunięty to m8. Do czego ci napinacym od cr.? Juz wszystko masz wyjaśnione.

Opublikowano

Panowie tez zakładałem ta większa szpilkę, bo stara przy wymianie rozrządu podczas dokręcania pościła.Nawierciłem i 8,5 nagwintowałem jak jest napisane w książce i wkręcam ale wydaje mi się coś za luźna na gwincie.Mierze szpilkę (Suwmiarka digital) około 9,6 mm teraz dokładnie nie pamiętam. Ale w końcu skręciłem bez żadnego kleju i przejechałem już 95,000 tysięcy i często sprawdzałem czy się nie popuszcza napinacz. Zaraz następna wymiana mam nadzieje ze szpilka wytrzyma.Moze dam mocnego kleju do gwintu.

Opublikowano

Panowie zrobilem odpalilo chodzi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...