dwwasyl Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Hej, Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju (na rozgrzanym motorze) w 1.9 BKE. Wymianiałem ostatnio uszczelkę pod pokrywą zaworów i mechanik zapomniał sprawdzić te broki na wałku rozrządu. Nie chciałbym rozbierać niepotrzebnie i umówiłem się z nim że sprawdzi ciśnienie oleju. Jak mniemam jeśli broki są luźne / jakiś wypadł to ciśnienie nie będzie prawidłowe ? Zastanawiam się czy można sprawdzić ciśnienie VAGiem ? (VAG COM). Jeśli tak to w jakiej grupie ? Będę wdzięczny za pomoc
Biszczan Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Na biegu jałowym - 0.8bar. Przy 2000 tys.obr./min. - 2.0bar.
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Coś się dzieje, silnik klepie , dudni ? Jeżeli tak, to najlepiej zwalaj pokrywę i sprawdź broki organoleptycznie Jes tylko pytanie, czy mech nie przykleił nowej uszczelki na silikon
dwwasyl Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Dzieki. Mechanik dodal troche silikonu VW po bokach na uszczelke, na moja prosbe, bo ostatnio nowa uszczelka Erling troche przeciekala. Autem raczej nie telepie, silnik chodzi dosc glosno. Glosniej niz ostatnio jechalem innym a4, tez na PD. Mechanik mowil ze troche nierowno pracuje, ale ja osobiscie jakos tego nie odczuwam. Sprawdze to ciśnienie i dam znać. Pozdro Edytowane 15 Listopada 2014 przez dwwasyl
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Tych uszczelek się nie smaruje silikonem ! Z jej konstukcji wynika, że jest wielorazowego użytku, jak ją posmarujesz silikonem to już jest jednorazowa Mechanicy mają problem z ich poprawnym montarzem, żeby się dobrze ułożyła, trzeba ją leciutko zwilżyć olejem, a jak pokrywę przyłożysz do głowicy, to najlepiej ją kilkakrotnie, delikatnie poprzesuwać we wszystkich kierunkach i potem równomiernie dokręcić pokrywę . Ma się szanse wtedu dobrze ułożyć i będzie szczelna Edytowane 15 Listopada 2014 przez piotrsob1
dwwasyl Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 Hmmm, no to widzę że różne są opinie, bo przeglądałem forum i kilka osób mówiło że wymieniało 3 razy uszczelke i dopiero jak się posmarowało w rogach silikonem to pomogło. No nic zobaczymy czy cieknie. Umówiłem się na sprawdzenie ciśnienia oleju, dam znać co i jak. Pozdro
rookie Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Moja b7 chodzi cichutko, równie sobie tyka, aż dziw, że to PD!!!
dwwasyl Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Hej Moja b7 też już chodzi cichutko - okazało się że winny był kąt synchronizacji - na granicy normy (-2.9 do -3.4). Teraz jest 0,9 i chodzi o wiele ciszej. Polecam wszystkim sprawdzić ten kąt i ustawić blisko 0. Niby norma to -3.0 do 3.0, ale na -2.9 silnik dużo głośniejszy. Ciśnienie oleju sprawdzone - jak najbardziej w normie, nawet troszkę lepiej, także broki na miejscu. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się