kita18 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Witam otóż mam problem z swoim samochodem ponieważ zabrałem się za wymianę filtra paliwa no i po wymontowaniu okazało się że paliwo jest dosłownie koloru czarnego . Podzwoniłem trochę i podejrzenie padło na pompę tandemową /vacum pompę. Najpierw zabrałem się jednak za spuszczenie czarnej ropy ze zbiornika i dokładne go wyczyszczenie ponieważ na ścianach osadzony był olej .No to kolej na Vacum no i tu mam problem bo w okolicy nie ma nigdzie pompy od 170 km tylko od 140 .Czy taka pompa może być założona ?No i jeszcze jedno na górze dekla mam wybitą nazwę BOSCH a na dole V600mogę mieć pompę BOSCHA ale na dole z oznaczeniem V520(widziałem też oznaczenia v480 ) Czy to będzie miało jakiś wpływ na pracę silnika , moc ? Taki temat założyłem na Elektrodzie niestety nikt mi nie odpowiedział konkretnie co do tych wartości ,,V" Kupiłem Vacum (z oznaczeniem V520) i mam jakby wrażenie że auto jakby słabiej przyśpieszało.A i jeszcze jedno jeśli ktoś byłby zainteresowany to dzwoniłem do ASO i moje auto kwalifikuje się do darmowej wymiany Pompowtrysków (silnik BRD) może ktoś chciałby skorzystać Warto za dzwonić i zapytać
SotoM Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Wymiana ppd to już hístoria na 4um-co niektórym kończy się juz na nie gwarancje. Na tandemówce osałabła bo buduje za słabe ciśnienie paliwa... Chyba nowy tandem nie całe 1300pln kosztuje...
piotrsob1 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Zmierz ciśnienie paliwa podczas jazdy. W pompie tandemowej powinien być punkt pomiarowy, zaślepiony korkiem , do którego wkręcamy króciec, a do niego podłączamy manometr ( wpełniony gliceryną ) o zakresie 15 Bar. Na wolnych obrotach powinieneś zobaczyć około 4 Bar, przy 1500 obr/min 6 Bar, przy 4000 ok 10 Bar Jaest jedno małe ale, niskie ciśnienie paliwa , szczególnie na biegu jałowym , może oznaczać też zużycie uszczelniaczy na pompowtryskach .
kita18 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) A skąd taki manometr mam wziąć ? Może jakiś namiar podasz gdzie mógłbym coś takiego kupić ? Znalazłem sporo na serwisie aukcyjnym Tylko teraz jaki mam wybrać aby gwint pasował do mojej pompy? No chyba że każdy ma taki sam ? No i jeszcze mógłbyś zamieścić dokładne foto w którym to miejscu taki manometr wkręcić ? Edytowane 16 Listopada 2014 przez kita18
SotoM Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Skoro odczułeś różnice po zamont.pompy od słabszego silnika to już mówi samo za siebie... Podjąłeś się wymiany z winy przybywania oleju w paliwie... Albo pompa którą włożyłeś jest niesprawna...
kita18 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 A może ktoś wie z jakimi numerami Vacum montowali w moim silniku BRD ? Niestety na mojej vacum nie ma numeru ...
SotoM Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 www.ifinterface.com - szukaj sobie.
kita18 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Na allegro jest dostępny zestaw uszczelek i wspomniany przeze mnie zimering w komplecie za około 190 zł i pompa jak nowa :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się