Radeksc 0 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam. Chciałem dzisiaj kupić A4 B6 1.8T. Po próbnej jeździe w VCDS były 2 błędy ( na desce rozdzielczej nic ): 17963 - Przekroczone maksymalne ciśnienie doładowania P1555 - 35-00 - 17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265) P1292 - przerwa - Sporadyczny Czy ktoś podpowie o co chodzi? Warto się interesować takim samochodem? Poza tym wszystko wydaje się byc w porządku, silnik ładnie pracuje, nie faluje itp. Nie wiem czy mocowo jest te 150KM, ale w miare dobrze się zbierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 jak reszta ok. to warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radeksc 0 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 A można coś więcej? Na czym się skupić? Zawór DV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 wiele przyczyn może być tj. n-ka jak i połączenia jej i samo turbo czy grucha przy niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 A można coś więcej? Na czym się skupić? Zawór DV? na poczatek zmostuj wezyk miedzy pompka vacu a grucha., trzeci wezyk od n75 zaslep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 vacu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 tak jest na rysunkach / schematach, looknij na google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 a co mam lukać w 1.8t nie ma żadnych vacu pumpek i tym podobnych rzeczy niech nie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Jak jest przekroczone cisnienie doładowania to już dobrze bo turbo działa i problem z ogarnieciem tego nie będzie zbyt kłopotliwy i kosztowny, jak chcesz dowiedzieć sie co może byc tego przyczyną i ewentualnie sprawdzić co z "reszta" zrób logi dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radeksc 0 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Dzięki za szybkie odpowiedzi. W środe kolejne podejście, jeżeli dalej będzie wszystko ok ( dzisiaj jak oglądałem było ciemno ) to zawitam na forum na dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się