STANIV 7 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Panowie co sadzicie o kącie synchronizacij od -2.8 do -3.3 czy to ma jakis wpływ na odpalanie auta po nocy,bo trzeba 2-3 sekundy pokrecic i przytym chmura dymu. Szukałem na forum ale nic konkretnego na ten tamat nie znalazłem. pozdrawiam wszystkich :a4fan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Panowie co sadzicie o kącie synchronizacij od -2.8 do -3.3 czy to ma jakis wpływ na odpalanie auta po nocy,bo trzeba 2-3 sekundy pokrecic i przytym chmura dymu. Szukałem na forum ale nic konkretnego na ten tamat nie znalazłem. pozdrawiam wszystkich :a4fan nie dosc ze ma wplyw na odpalanie to jeszcze na moc ... radze sie zajac tematem p.s cos kiepsko szukales : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26377.0.html;highlight=synchronizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STANIV 7 Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 dzieki --- jak zarejstrowałem sie na tej stronie zrozumiałem wszystko--bardzo dobrze opisane http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4825&postdays=0&postorder=asc&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 taki kat jak u ciebie swiadczy o bledzie mechanika w czasie montazu paska rozrzadu. dokrecil mocowanie kola napedzajacego walek rozrzadu przed napieciem napinacza i nie sprawdzil ponownie ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Ale po co miał odkręcać mocowanie walka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 przeciez gdy ustawiasz rozrzad musisz miec poluzowane 3 obwodowe i srodkowa sruby kola walka rozrzadu. gdy zablokowany jest walek oraz ustawiony GMP wal korbowy, napinajac napinacz, powodujesz ze kolo walka minimalnie sie cofa wlasnie o te pare stopni, walek rozrzadu pozostaje na miejscu. dopiero po ustawieniu napinacza i dokreceniu dokrecasz kolo walka do walka.[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2008, 22:52_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STANIV 7 Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 wiec tak jeden mechanik zdziwko że jakis kąt synchronizacji jest drugi każe auto zostawic bo trzeba cały przod rozbierac --- w/g rysunku musashiego zabrałem sie do roboty sam i zaieło mi to 30 min łącznie ze złożeniem wszyskiego bez browara , teraz mam kąt 0.0-0.6 zobaczymy rano jak z odpaleniem auta czy zapali od strzała czy nie DLA ZAINTERESOWANYCH po zdjęciu obudowy paska luzuje się trzy śruby na kole zębatym wałka rozrządu i przekręcamy dużą śrubą tą po środku w prawo lub w lewo(milimetr nie wiecej), skrecamy odpalamy motor i sprawdzamy vagiem w gr. 004 aż do osiągnięcia zamierzonego efektu czyli do osiągnięcia w tej grupie vaga 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Znajomy ostatnio wymieniał u koleżki nic nie luzował,kat był miedzi 0.0 a 0.5 wiec nie widze sensu luzowania tych śrub podczas napinania paska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Znajomy ostatnio wymieniał u koleżki nic nie luzował,kat był miedzi 0.0 a 0.5 wiec nie widze sensu luzowania tych śrub podczas napinania paska. przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Masz następny przypadek,wymianialem dzisiaj u siebie w A3: Przed wymiana(temp okolo 75*): I po wymianie(temp 85*): Zakładając ze pasek jest nowy i ze jeszcze się minimalnie rozciągnie raczej zostawię jak jest.Zaznaczę ze nie luzowałem śrub na kole walka rozrządu,ale oczywiście blokady były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 u mine tez nie były luzowane te śruby i kąt mam 0 jak w morde strzelił przed wymiana tez miałem 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 u mine tez nie były luzowane te śruby i kąt mam 0 jak w morde strzelił przed wymiana tez miałem 0 w dynamicznej masz 0 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 w dynamicznej nie wiem :) ale na jałowym mam zero nawet jak dodam gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 w dynamicznej nie wiem :) ale na jałowym mam zero nawet jak dodam gazu tak to i ja mam OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się