Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kąt synchronizacji


STANIV

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co sadzicie o kącie synchronizacij od -2.8 do -3.3 czy to ma jakis wpływ na odpalanie auta po nocy,bo trzeba 2-3 sekundy pokrecic i przytym chmura dymu. Szukałem na forum ale nic konkretnego na ten tamat nie znalazłem. pozdrawiam wszystkich :a4fan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co sadzicie o kącie synchronizacij od -2.8 do -3.3 czy to ma jakis wpływ na odpalanie auta po nocy,bo trzeba 2-3 sekundy pokrecic i przytym chmura dymu. Szukałem na forum ale nic konkretnego na ten tamat nie znalazłem. pozdrawiam wszystkich :a4fan

nie dosc ze ma wplyw na odpalanie to jeszcze na moc ...

radze sie zajac tematem

p.s cos kiepsko szukales : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26377.0.html;highlight=synchronizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki --- jak zarejstrowałem sie na tej stronie zrozumiałem wszystko--bardzo dobrze opisane http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4825&postdays=0&postorder=asc&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki kat jak u ciebie swiadczy o bledzie mechanika w czasie montazu paska rozrzadu. dokrecil mocowanie kola napedzajacego walek rozrzadu przed napieciem napinacza i nie sprawdzil ponownie ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez gdy ustawiasz rozrzad musisz miec poluzowane 3 obwodowe i srodkowa sruby kola walka rozrzadu. gdy zablokowany jest walek oraz ustawiony GMP wal korbowy, napinajac napinacz, powodujesz ze kolo walka minimalnie sie cofa wlasnie o te pare stopni, walek rozrzadu pozostaje na miejscu. dopiero po ustawieniu napinacza i dokreceniu dokrecasz kolo walka do walka.[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2008, 22:52_________________________________________________a130358lj5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak jeden mechanik zdziwko że jakis kąt synchronizacji jest drugi każe auto zostawic bo trzeba cały przod rozbierac --- w/g rysunku musashiego zabrałem sie do roboty sam i zaieło mi to 30 min łącznie ze złożeniem wszyskiego bez browara :wink4:, teraz mam kąt 0.0-0.6 zobaczymy rano jak z odpaleniem auta czy zapali od strzała czy nie

DLA ZAINTERESOWANYCH

po zdjęciu obudowy paska luzuje się trzy śruby na kole zębatym wałka rozrządu i przekręcamy dużą śrubą tą po środku w prawo lub w lewo(milimetr nie wiecej), skrecamy odpalamy motor i sprawdzamy vagiem w gr. 004 aż do osiągnięcia zamierzonego efektu czyli do osiągnięcia w tej grupie vaga 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ostatnio wymieniał u koleżki nic nie luzował,kat był miedzi 0.0 a 0.5 wiec nie widze sensu luzowania tych śrub podczas napinania paska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ostatnio wymieniał u koleżki nic nie luzował,kat był miedzi 0.0 a 0.5 wiec nie widze sensu luzowania tych śrub podczas napinania paska.

przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz następny przypadek,wymianialem dzisiaj u siebie w A3:

Przed wymiana(temp okolo 75*):

przed.JPG

I po wymianie(temp 85*):

po.JPG

Zakładając ze pasek jest nowy i ze jeszcze się minimalnie rozciągnie raczej zostawię jak jest.Zaznaczę ze nie luzowałem śrub na kole walka rozrządu,ale oczywiście blokady były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...