Degnerix Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 WitamMam pewien problem. Chociaż rozrząd został wymieniony parę dni temu to dzisiaj dopiero zauważyłem a w sumie usłyszałem że tylko gdy przekręcę kluczyk to od razu wentylator chłodnicy klimatyzacji działa na max obrotach i nawet zwykły nawiew nie grzeje auta (tak twierdzi mój tata) przed oddaniem na wymianę rozrządu tak nie było. Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi ? Czy dzwonić do tego mechanika ?
mat994 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Wydaję mi się, że wymiana rozrządu na to nie wpłynęła ,ale mógł coś przy okazji załatwić...
Degnerix Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 wiem że wymiana rozrządu na to nie wpłyneła tylko chodziło mi o to że po rozbiórce i złożeniu przodu auta tak się stało. To chyba zadzwonie jutro do mechanika zobaczymy co powie a ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? Sorry za odkop, przekaźnik sprawdzony gdy tylko przekrece kluczyk to sie załącza, gdzie sie znajduje presostat i jak go wymienić i co jeszcze wplywa na prace tego wentylatora?Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka
metik Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Pod prawą lampą.... odłącz wtyczkę i zobacz czy sie wyłączy.... jak nie to szukamy dalej, jest czteropinowy Edytowane 2 Lipca 2015 przez metik
Degnerix Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 zobaczę go od góry czy muszę wjechać na kanał i odpiąć od dołu ?
Degnerix Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Okej, dzieki a czy wymienic go mogę bez spuszczania czynnika ? Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka
metik Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Okej, dzieki a czy wymienic go mogę bez spuszczania czynnika ? Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka mozesz , pod nim jest zaworek podobny do takiego w kole samochodowym
Degnerix Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2016 Okej, dzięki Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka problemem okazało się to że podczas przykręcania przedniego pasa przy wymianie rozrządu mechanik przytrzasnął kable idące do presostatu przez co cały czas była na nich masa. Szukałem tej przyczyny trochę czasu a naprawa mi zajeła około 30 min wystraczyło sciągnąć przednią lampe, poluzować śurby mocujące przedni pas do belki, zlutować kabel i tyle Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się