Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] spadek podciśnienia, przy dodawaniu gazu.


Rafusi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

W dniu dzisiejszym moj samochod znowu przestał domagać... Turbinka chodzi jak chce, raz pompuje dobrze a raz źle. Postanowiłem sprawdzić podciśnienie jakie wychodzi do gruchy od dźwigni ze zmiennej geometrii łopatek. Tak więc, na wolnych obrotach podcisnienie wzrasta do -0,8 bara a po dodaniu gazu spada do -0,4 i jeszcze mniej... Czy to dobrzę? Czy źle? Bo na moja głowę to źle, bo jak cisnienie przy dodawaniu gazu spada to znaczy że grucha nie ruszy z miejsca tak jak trzeba i nie podniesie łopatek do odpowiedniej pozycji wiec mocy ubedzie...? Czy jak bo nie wiem...

Co jest odpowiedzialne za wysterowanie odpowiedniego cisnienia dla turbiny???

Ten czarny el. zaworek? do ktorego idzie przewodzik podcisnieniowy?

Prosze o odpowiedz, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. W takiej sytuacji ma spadać. Pytanie brzmi czy spada i wzrasta tak jak chce tego sterownik silnika podczas jazdy.

Przy podobnych problemach z turbo trzeba szukać przyczyny m.i.n w zaworze N75, w takim małym biało/czarnym zaworze zwrotnym oraz w pracy kierownic w turbinie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaje takiej turbo dziury przy dodawaniu gazu. Wczesniej myślalem ze to wina czujnika temp cieczy chłodzącej ale chyba jednak nie... Jesli chodzi o kierownice w turbinie to strasznie ciężko chodzą, ręką nie da się ich praktycznie ruszyć (dzwignia). Logowałem samochod i wychodzi na doładowaniu ze jest ta dziura wlasnie pompuje od 1700obr/min dopiero przy 2tys dostaje malego kopa ale i tak na 2 biegu zbiera się fatalnie. Jak kiedyś zbierał się super, szybko wkręcal sie na obroty i w ogole to teraz masakra... nie wiem gdzie szukac przyczyny. Kierwonice, wiec czeka mnie rozbieranie turbo. Dam sobie rade. Ale jesli to nie turbo to co jeszcze moze być przyczyną??? gdzie szukać??? :) Męczy mnie ten temat juz od 2 miesiecy ze 131KM zrobio mi sie 101 KM... morderstwo dla mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja miałem to samo dostawał kopa dopiero przy 2 - 2.5tys ale trafiłem źle bo musiałem wymieniać turbo, ale czasem jest tak że to cięgienko nie chce wracać do pozycji pierwotnej i powstaje szeroki otwór czyli nie ma sprężania i nie ma kopa dopiero własnie przy 2.5tys. trzeba nasmarować i rozruszać ok 200-300 u mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...