CelniK007 1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Witam mam problem z ogrzewaniem a mianowicie gdy silnik sie dogrzewa i ma poniżej 90 stopni to ogrzewanie (nie zawsze) ale jest w miarę ok ale tylko gdy uzyska 90 stopni ogrzewania prawie że nie ma. Sprawdziłem wszystkie silniczki klimatronika i są sprawne, zauważyłem że na jednym z przewodów który wchodzi do kabiny jest taki mały otwór zaznaczony krzyżykiem jak ścisne ten przewód to czasami leci sam płyn, czasami jakby płyn z powietrzem a czasami nic. Dziś zauważyłem, po otwarciu maski, że kilka kropel płynu same wyciekły przez ten fabryczny otwór w tym wężu. Na zdjęciu widać jak paruje nawet Edytowane 24 Listopada 2014 przez CelniK007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Postaraj uszczelnić ten przewód i wtedy wyrównaj ubytek płynu, nagrzej samochód i odpowietrzaj poprzez odkręcanie korka zbiorniczka. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Tak sie zastanawiam czy w tej fabrycznej dziurce w tym wężu nie powinna być jakaś zatyczka która mogła wypaść ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Tak sie zastanawiam czy w tej fabrycznej dziurce w tym wężu nie powinna być jakaś zatyczka która mogła wypaść ? Szczerze to słabe to foto, ale jutro sprawdzę w swoim i dam znać ,Swoją drogą to jak sprawdzałeś te silniczki przez kompa? vag'iem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 no faktycznie słabe foto, na tym górnym wężu jest taki mały otwór zaznaczony białym krzyżykiem ja go mam nie zaślepiony. Wyciągnąłem schowek i każdy silniczek po kolei sprawdzałem czy się nie przycina i działa wszystko jak powinno nic się nie blokuje klapy się otwierają bez problemu . sprawdziłem także bardzo trudno dostępny silniczek nad pedałami który steruje klapa zimno/ciepło, wszystko działa jak powinno brakuje tylko ciepłego powietrza które leci do momentu gdy silnik nie osiągnie 90 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 no faktycznie słabe foto, na tym górnym wężu jest taki mały otwór zaznaczony białym krzyżykiem ja go mam nie zaślepiony. Wyciągnąłem schowek i każdy silniczek po kolei sprawdzałem czy się nie przycina i działa wszystko jak powinno nic się nie blokuje klapy się otwierają bez problemu . sprawdziłem także bardzo trudno dostępny silniczek nad pedałami który steruje klapa zimno/ciepło, wszystko działa jak powinno brakuje tylko ciepłego powietrza które leci do momentu gdy silnik nie osiągnie 90 stopni Musisz sprawdzić na kompie czy są dobre inaczej się nie dowiesz. W tych silniczkach są potencjometry i często one są źródłem problemu. Ja miałem podobnie z jednym, silniczek działał lecz potencjometr był zabrudzony i komputer go nie czytał we właściwej pozycji. Kupiłem środek do potencjometrów i teraz hula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Tak ale jakby silniczek któryś był zepsuty to raczej nie było by ogrzewania dopóki silnik nie osiągnie 90 stopni, ja mam ogrzewanie fajne jak silnik ma z 70 80 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Tak ale jakby silniczek któryś był zepsuty to raczej nie było by ogrzewania dopóki silnik nie osiągnie 90 stopni, ja mam ogrzewanie fajne jak silnik ma z 70 80 stopni obstawiam filtr http://fotowrzut.pl/GZOYPCXL6D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Filtr pyłkowy był wymieniony pół roku temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Filtr pyłkowy był wymieniony pół roku temu A poziom płynu jak silnik osiągnie 90 stopni ? Filtr mimo wszystko warto sprawdzić. Jeśli to nie pomoże zostaje diagnoza przez kompa a jeśli już i tu nic nie wykaże to nie mam pomysłu. SERWIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 poziom płynu max jakiś czas temu na kompie wyskoczył błąd actuating motor for temperature flap left (v158) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) poziom płynu max jakiś czas temu na kompie wyskoczył błąd actuating motor for temperature flap left (v158) http://fotowrzut.pl/UOWNR3TS77 Tutaj Ci zaznaczyłem, który silniczek musisz zdemontować, rozebrać i zalać preparatem do czyszczenia potencjometrów, gdyż właśnie w nim uszkodzeniu uległ potencjometr zapewne Na Twoim miejscu wszystkie bym przeczyścił a problem zniknie Edytowane 25 Listopada 2014 przez dota4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Hmm właśnie daję mi to do myślenia czemu akurat jak silnik osiągnie 90 stopni to ogrzewanie się traci, czy to jest wina tego silniczka czy tam tego potencjometru, kilka tygodni temu go wyciągnąłem i sprawdziłem to chodził w całym swoim zakresie Edytowane 25 Listopada 2014 przez CelniK007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Hmm właśnie daję mi to do myślenia czemu akurat jak silnik osiągnie 90 stopni to ogrzewanie się traci, czy to jest wina tego silniczka czy tam tego potencjometru, kilka tygodni temu go wyciągnąłem i sprawdziłem to chodził w całym swoim zakresie silniczek będzie chodził, potencjometr służy do określenia w jakiej znajduje się on pozycji. Ważne jest żeby włożyć go tak jak się wyciągnęło i trzeba pamiętać o odpięciu masy, by później uniknąć robienia adaptacji. A wtedy miałeś już taki problem? czy po wyjęciu się pojawił i czy po stronie pasazera tez dmucha zimne. Pamietaj ze po wyczyszczeniu nalezy skasowac blad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Ogólnie jak zapale auto to po chwili leci ciepłe wszędzie poźniej czasami leci ciepłe tylko od kierowcy a czasami nie a od pasażera zawsze leci zimne, zamówiłem z allegro silniczek jak przyjdzie od razu zakładam i powinno pomóc. Nagrzewnica wydaje mi się, że jest ok bo jak dotknę tej obudowy koło pedału gazu to jest ciepła i nawet jak na kratki leci zimne powietrze to z kratki na szyby leci ciepłe Edytowane 26 Listopada 2014 przez CelniK007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Ogólnie jak zapale auto to po chwili leci ciepłe wszędzie poźniej czasami leci ciepłe tylko od kierowcy a czasami nie a od pasażera zawsze leci zimne, zamówiłem z allegro silniczek jak przyjdzie od razu zakładam i powinno pomóc. Nagrzewnica wydaje mi się, że jest ok bo jak dotknę tej obudowy koło pedału gazu to jest ciepła i nawet jak na kratki leci zimne powietrze to z kratki na szyby leci ciepłe Niepotrzebnie zamówiłeś nowy, wystarczyło wyczyścić potencjometr. Koszt 12 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Koszta już nie ważne chce mieć po prostu ogrzewanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz72 0 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 CelniK007 i jak poradziłeś sobie z ogrzewaniem, mam chyba to samo , a ze środkowych kratek wcale nie leci powierze, błędów brak. Nawet jak silnik osiągnie pałną tem. to i leci nie za ciepłe powietrze! Nie wiem co z tym fantem zrobić, narazie nie jest za zimno , ale jak się zrobi chłodniej to się naprawde nie da jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CelniK007 1 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Akurat teraz skończyłem wymieniać nagrzewnice grzeje az miło!!!! koszty to 60 zł. za nagrzewnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek21 0 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Aby wymienić nagrzewnice musiałem ściągać cała deskę? Czy da radę to zrobić bez demontażu deski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się