CelniK007 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Tak to wygląda : http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403682-B6-A4-Heater-Core-DIY
Janusz72 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Tak właściwie to już jestem zagubiony , co było u ciebie nie tak, ja mam taki problem że wieje cały czas chłodnym powitrzem , a ze srodkowych kratek wcale nie leci, robiłem adaptacje, sprawdzałem silniczki smarowałem i nic nie pomaga, przy dużych mrozach nie da się jeździć. ęże od nagrzewnicy są gorące ,a ogrzewanie słabe!
arkady1321 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 zalej plynu po korek obroty 3-4tys. i odpowietrzyć....
CelniK007 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Też miałem gorące węże od nagrzewnicy a jednak nagrzewnica się okazała zatkana a tu co z niej wyleciało jeszcze zanim zacząłem płukać ale i tak wymieniłem na nową Edytowane 3 Grudnia 2014 przez CelniK007
kiryl87 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Problem z nagrzewcą dopadł i mnie. Możecie podpowiedziec bo już całkiem zgłupiałem, wąż dolny gorący, górny zimny. Podłączyłem wodę pod oba krótce i przepływała bez problemu, po podłączeniu ponownie przy próbie odpowietrzenia woda nie leci z krótca, natomiast przez wąż powrotowy górnego krótca. Dzieje się to nie podczas dodawania gazu, a natomiast przy jego ujmowaniu. Płynu nie ubywało. Problem pojawił się jakoś 2 tygodnie temu, 3 dni temu był wymieniany rorząd więc pompa powinna być dobra. Czy jest jakiś silnik, zawór który odpowiada za otwarcie przepływu przez nagrzewnicę ??? Błędów klimtronika nie ma. W czym może być przyczyna??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się