artur10a 0 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam, mam taki problem. Otóż zaczęło robić się zimno, co za tym idzie strasznie zaczeły parować mi szyby tył masakra, przód jako tako, ale też nieciekawie. Odpaliłem Vaga najpier wyskoczyły mi takie błędy: 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-00 - Blocked or No Voltage 00716 - Shareware Version. To Decode all DTCs 41-10 - Please Register/Activate - Intermittent Kupiłem 2 używane siłowniczki niebieskie od V71 i v113 zamontowałem, pobwaiłem się klimatronikiem i teraz wyskoczyły mi takie błędy: Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate 00735 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-10 - Please Register/Activate - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Thursday, 27 November 2014, 19:19:34. VCDS-Lite Version: Release 1.1 Control Module Part Number: 8E0 820 043 H Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 263F759BD1E9 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Thursday, 27 November 2014, 19:32:31. VCDS-Lite Version: Release 1.1 Control Module Part Number: 8E0 820 043 H Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 263F759BD1E9 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Czy po każdej wymianie trzeba robić adaptacje? czy tylko wyjąć stary wymienić i ma działać? CZy może te używane co kupiłem też walnięte? Czy problem tkwi w czymś innym? Jeszcze jedno co zauważyłem nie wiem czy tak jest u każdego na starych jak i na nowych siłowniczkach, gdy np dam na max nawiew na szybę to dmucha słychać niby ok, ale jak włącze spryski na chwilę to dostaje jakiegoś turba jakby przez 10 sekund macniej wieje, wtedy widać klapa się otwiera obiegu, po czym po około 10 sek zamyka się... Może ktoś wie jak wybrnąć z tej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Jeśli po adaptacji silniczków sterownik wyrzuci błędy to silniczki które kupiłeś są walnięte - prawdopodobnie kupiłeś starsze niż miałeś (jest na nich nabita data produkcji) i w większości przypadków są już one do wyrzucenia. poza tym ściągnij sobie pełną wersje vcds-lite bo ta której używasz to shareware (wersja próbna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur10a 0 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Jeśli po adaptacji silniczków sterownik wyrzuci błędy to silniczki które kupiłeś są walnięte - prawdopodobnie kupiłeś starsze niż miałeś (jest na nich nabita data produkcji) i w większości przypadków są już one do wyrzucenia. poza tym ściągnij sobie pełną wersje vcds-lite bo ta której używasz to shareware (wersja próbna) a na to nie zwróciłem uwagi... starsze tzn niekompatybilne i nie zadziałają, czy starsze tzn że mocniej zużyte i mogą być padnięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Wg mnie to miałeś zabrudzone potencjometry, wystarczyło wyciągnąć silniczki, rozebrać i wyczyścić potencjometry. Należy pamiętać, że podczas takiego zabiegu należy odpiąć masę akumulatora, wszystko musi zostać poskładane w tej samej pozycji co było rozbierane, by uniknąć problemu z adaptacją, szczególnie chodzi tu o pozycję potencjometrów. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 starsze z b6 często padały, z B7 mają te same numery lecz są świeższe i poprawione względem tych z B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur10a 0 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Jezeli dobrze patrze to moje sa jeden 091002 drugi 021002 te co kupilem to 101201 i 140102 więc kupiłem starsze. Hm to co radzicie, zrobić adaptację na tych co kupiłem i zobaczyć co pokaże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 kupiłeś starocie, zrób adaptacje ew. rozbiórka silniczka i smarowanie przekładni - z doświadczenia wiem że to nie pomaga na długo. Trzeba było pisać do mnie, mam na bieżąco takie silniczki z lat 2006-2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Wyczyść potencjometry w starych(oryginalnych) i zrób adaptacje, Turzol nie widzę sensu smarowania przekładni, wystarczy rozprowadzić to co już tam jest,. Edytowane 27 Listopada 2014 przez dota4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur10a 0 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Wyczyść potencjometry w starych(oryginalnych) i zrób adaptacje, Turzol nie widzę sensu smarowania przekładni, wystarczy rozprowadzić to co już tam jest,. Ok jeszcze tak zrobię, jak nie pomoże kupię nowsze od Turzola. A co do drugiej kwestii, jak mam np ustawiony nawiew na szybę na max, i kliknę spryski na szybę to przez kilka sekund wieje o wiele mocniej otwiera się klapa, po czym zamyka się i wieje normalnie. Czy tak jest czy to jakis defekt, zwarcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Wyczyść potencjometry w starych(oryginalnych) i zrób adaptacje, Turzol nie widzę sensu smarowania przekładni, wystarczy rozprowadzić to co już tam jest,. Ok jeszcze tak zrobię, jak nie pomoże kupię nowsze od Turzola. A co do drugiej kwestii, jak mam np ustawiony nawiew na szybę na max, i kliknę spryski na szybę to przez kilka sekund wieje o wiele mocniej otwiera się klapa, po czym zamyka się i wieje normalnie. Czy tak jest czy to jakis defekt, zwarcie? a masz wtedy włączoną opcje "auto" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur10a 0 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 nie mam tylko nadmuch na szybę nie ma auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 nie mam tylko nadmuch na szybę nie ma auto Czyli to nie klimatronik ? widocznie tak ma być by szyba nie parowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur10a 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 nie mam tylko nadmuch na szybę nie ma autoCzyli to nie klimatronik ? widocznie tak ma być by szyba nie parowalaNie to klimatronik tylko jak dam sprysk to dmucha mocniej przez kilka sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 sprawdze w swoim jutro i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A z jaką siłą wam dmucha jak włączycie wszystkie nawiewy? (na szyby, nogi i w twarz )? U mnie jak dam na szyby i w twarz jest ok, jak dam do tego nawiew na nogi to wieje jakby chciało a nie mogło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A z jaką siłą wam dmucha jak włączycie wszystkie nawiewy? (na szyby, nogi i w twarz )? U mnie jak dam na szyby i w twarz jest ok, jak dam do tego nawiew na nogi to wieje jakby chciało a nie mogło.. To normalne, zmienia się ciśnienie, nie wydoli wszędzie mocno. Te typy tak mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur10a 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 sprawdze w swoim jutro i dam znac I jak tam sprawdzales jak wieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 sprawdze w swoim jutro i dam znac I jak tam sprawdzales jak wieje? Sprawdzałem we wszystkich funkcjach auto econ z dużym i małym nawiewem i podczas włączania spryskiwaczy siła nadmuchu się nie zmienia. Widocznie masz tak zaprogramowane. Ale to już musi się wypowiedzieć ktoś kto koduje w vcds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur10a 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 dzięki za info na innym forum ktoś ma tak samo, może tak ma być żeby szybciej szybe osuszyć czy coś hmm, nie będę już wnikał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 sprawdź na kanele 10 jaką masz cyfrę wpisaną Kanal 010 Luftmenge Frontscheibe0 = Automatisch (entspricht Codierung)1 = Keine Luft (entspricht "USA/Japan" Codierung)2 = Erhöhte Luftmenge (entspricht "Rest der Welt" Codierung) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się