Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize logow spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

znowu cos z turbo nie tak ;( szlak mnie trafi z tym gnojokiem :/

podejrzewam ze gdzies jest dziura bo syczy glosno, turbo chyba pompuje dobrze ale cos nie domaga ;(

tu mam logi z data dzisiejsza

003- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

007 dyn- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

008 dyn- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

011 stat i dyn ponizej z data dzisejsza- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

tym razem nie ma bledow

Opublikowano

wielka dziura w dolocie jest

Opublikowano

Siemka,

nie bede zakladal nowego tematu wiec napisze w tym o co chodzi.

Cos mi sie nie podoba w przyspieszaniu kiedys bylo czuc jak sie zbiera a teraz jakos to wszystko oslablo ost jechalem kumpla autem i od razu zauwazylem roznice a taki sam klekot.

Porobilem wszystkie logi i prosba do was w ich interpretacji i ustaleniu czego kolwiek... juz mnie drazni ciagla zabawa z tym turbo. A moze turbina sie juz sypie? A mo9ze jakis znowu blachy czujnik zaworek czy cos podobnego? Jedyny blad jaki sie pojawia to 00575 i w sumie od kad pamietam to zawsze sie pojawial raz nonstop a czasami spokoj. Teraz tez od czasu do czasu wchodzi w tryb awaryjny. W dolocie sa slady oleju...

Logi sa zrobione wszystkie tylko ze wklejone sa w jeden plik np.gr 000 w srodku jest statyczny normalny, BS i dynamiczny sorki za utrudnienia

Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_219198.html

001- http://vaglog.pl/log_219201.html

003- http://vaglog.pl/log_219204.html

004- http://vaglog.pl/log_219202.html

007- http://vaglog.pl/log_219203.html

008- http://vaglog.pl/log_219199.html

010- http://vaglog.pl/log_219200.html

011- http://vaglog.pl/log_219205.html

013- http://vaglog.pl/log_219206.html

023- http://vaglog.pl/log_219208.html

Opublikowano

Kąt ok, dawka na 3.0, doładowanie ok ale sprawdz wezyk do map sensora i sprawdz czy jest w nim olej (jesli jest zakłuca pomiar doładowania i dlatego moze wpadac w awaryjny), korekcje ok. Log 03 jest dziwny raz jest w awaryjnym a raz normalnie i mierzy ok.

Opublikowano

bylo cos takiego ze wlaczyl sie awaryjny wiec zrobilem go jeszcze raz

nie rozumiem o jaki wezyk chodzi, map sensor jest zamontowany na dolocie i jest do niego podpieta tylka wiazka kabli, chyba ze mysle o czyms innym.

Olej pojawia sie od turbiny az po kolektor ssacy czyli map sensor tez jest zawsze zabrudzony ale bylo tak od kad pamietam mam sie tym martwic?

Opublikowano

Jak będę miał chwile to pokaże ci na focie

Na dolocie masz czujnik temp doładowania, czujnik ciśnienia doładowania z tego co pamietam g71 znajduje sie na płycie ECU w prawym podszybiu.

https://lh4.googleusercontent.com/-5KlSigX2yg4/UMSH5w-cZnI/AAAAAAAAAC4/px_5pfXRQow/s903/2012-12-08+11.40.31.jpg

Opublikowano (edytowane)

Troche zgłupiałem, watpie zeby cos było inaczej w AFN z 98r. W audi 80 1.9 1Z jak i AFN do 97 na 100% jest czujnik w ECU w twoim tez musi być. Ostatnio robiłem passata afn z 96r i tam steronik był w lewym podszybiu, problem tez był z turbem i walnięty był wężyk.

Jak naprawie ETKE to zerkne w schematy.

Ciahciah naprowadź mnie bo zgłupiałem. W sterowniku jest czujnik doładowania czy barometryczny, kiedyś nawet go wlutowywałem i zawsze byłem przekonany ze to czujnik cisnienia.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

moge cie zapewnic ze w ecu nie mam tego o czym mowisz,

glosno mysle... a moze IC nie domaga zapchany jest pewnie olejem i z tad te problemy?

Opublikowano (edytowane)

U ciebie jest tak samo. Wieczorem wyslce ci screena z etki

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

ale co takiego?

Opublikowano

306d22ee6ad54c73m.png

Opublikowano

nie chce sie z toba spierac ale dobrze wiem jak to u mnie wyglada i pokazywalem ci w googlach jak wyglada moj ecu i nie ma tam zadnych wezykow nawet wczoraj tam patrzalem bo tak myslalem ze o to ci bedzie chodzic jak chcesz to ci moge zrobic zdjecia ale to nie ma sensu bo dokladnie to samo jest na tych zdje4ciach https://www.google.pl/search?q=ecu+afn&biw=1280&bih=650&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1I5pVc2NIMSrsQGi1YCgBQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=dA8F-zWtRxoCQM%253A%3B7We39MnhK1C5IM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg91.imageshack.us%252Fimg91%252F4189%252F54877675po9.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audiklub.org%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D%2526t%253D84992%3B1010%3B541

a obok co tego co pisze "mam ten" to jest ten co wlasnie ma ten wezyk

Opublikowano

Dziwna sprawa ale etka mówi jasno. Prosze bardzo schemat AFN 1998r.

1ae9ea51e10e7e67.jpg

Opublikowano (edytowane)

na tym rysunku, schemacie wyglada inaczej niz u mnie

sa jakies inne sugestie co do mojego problemu?

Edytowane przez Robokop
Opublikowano

hehe

ecu z końcówka 021 ma map w ecu, a nowsze czyli 018(ten znajduje się w tym aucie) i nowsze 012 019 każdy ma już map na rurze dolotu

olej w dolocie normalna rzecz, tak ma być, a zęby sprawdzić czy nie jest go za dużo rozepnij najniższą rurę w dolocie i jeżeli plama na asfalcie zrobi się większa niż 5cm no to można podejrzewać że coś nie gra ale wtedy też i oleju będzie ubywało w silniku
filtr paliwa i powietrza jak stary możesz wymienić
obejrzyj smic z zewnątrz czy ma praiwdłowy przelot powietrza, czy nie jest zabity piachem lub nie są pokrzywione blaszki
turbo trochę nie stabilnie działa, jak bardzo ci się chce możesz podmienić gruszkę turbo, wymienić zniszczone węzyki na nowe gumowe i wyczyścić n75, czyszczenie turbo też pewnie by pomogło no ale to już grubsza robota i jeżeli sam byś to miał robić to można a dawać komuś no to efekt będzie nie adekwatny do kosztów

można by wypalić kolektor ssący i wyskrobać wloty w głowicy jeżeli nigdy to nie było robione

auto odpycha się normalnie i tu wiele się nie poprawi bo jest wszytko w normie, dobij powietrza w kołach, spr czy hamulce nic nie blokują, zmień stacje cpn

Opublikowano

oleju ucieka ale mysle ze w normie na rok wystarcza 0.5L dolewki, filtry w sumie juz stare, paliwa wymieniaem moze jakies 3 lata temu, powietrza tez juz by nalezalo, turbo czyscilem w styczniu, reszty nigdy nie ruszalem

dzieki za rade

Opublikowano

0,5L na rok to jest nic

no to po wymieniaj filtry bo 3 lata to przesada, kabinowy najlepiej co rok wymieniać, tu w zupełności wystarczy filtron, paliwa co 20-30tys km, powietrza co 10-15tys km, i na tych filtrach nie oszczędzaj, z moich obserwacji najlepsze są firmy knecht

Opublikowano (edytowane)

Czesc, odswiezam temat

Ciagle to samo... :/ (tylko 1 blad 575 17-00) nie da sie jezdzic normalnie a przy tym zauwazylem o wiele wieksze spalanie nawet 8L/100km

moze ktos zerknac na te logi

003 i 011 dyn za kazdym razem wpadal w awaryjny

http://vaglog.pl/log_233373.html

i

BS 011

http://vaglog.pl/log_233374.html


widze ze przeladowuje, a przeplywka dobrze mierzy?

zapewne powiecie ze turbo na stol i czyszczenie :P 2 razy juz czyscilem turbo i caly czas problem wraca, a napweno nie jezdze jak dziadek.

Moze Kat jest zapchany?

pomozcie bo juz mysle o sprzedazy tego gnoja :P

Edytowane przez Robokop
Opublikowano

do puki turbo nie będzie trzymać 1948mbar tylko wróżka powie ci czy przepływka ok

może źle złożyłeś turbo, a jak dobrze to albo vnt się zacina bo są zadry których nie da się zlikwidować tylko wymiana całego vnt na nowe albo problem leży w podciśnieniu, zaopatrz się w wakuometr ten najtańszy z allegro i podaj ile pokazuje podczas włączonego 011bs na wężyku idącym na gruszkę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...