Robokop Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam, znowu cos z turbo nie tak ;( szlak mnie trafi z tym gnojokiem :/ podejrzewam ze gdzies jest dziura bo syczy glosno, turbo chyba pompuje dobrze ale cos nie domaga ;( tu mam logi z data dzisiejsza 003- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 007 dyn- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 008 dyn- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 011 stat i dyn ponizej z data dzisejsza- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs tym razem nie ma bledow
Robokop Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Opublikowano 28 Maja 2015 Siemka, nie bede zakladal nowego tematu wiec napisze w tym o co chodzi. Cos mi sie nie podoba w przyspieszaniu kiedys bylo czuc jak sie zbiera a teraz jakos to wszystko oslablo ost jechalem kumpla autem i od razu zauwazylem roznice a taki sam klekot. Porobilem wszystkie logi i prosba do was w ich interpretacji i ustaleniu czego kolwiek... juz mnie drazni ciagla zabawa z tym turbo. A moze turbina sie juz sypie? A mo9ze jakis znowu blachy czujnik zaworek czy cos podobnego? Jedyny blad jaki sie pojawia to 00575 i w sumie od kad pamietam to zawsze sie pojawial raz nonstop a czasami spokoj. Teraz tez od czasu do czasu wchodzi w tryb awaryjny. W dolocie sa slady oleju... Logi sa zrobione wszystkie tylko ze wklejone sa w jeden plik np.gr 000 w srodku jest statyczny normalny, BS i dynamiczny sorki za utrudnienia Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_219198.html 001- http://vaglog.pl/log_219201.html 003- http://vaglog.pl/log_219204.html 004- http://vaglog.pl/log_219202.html 007- http://vaglog.pl/log_219203.html 008- http://vaglog.pl/log_219199.html 010- http://vaglog.pl/log_219200.html 011- http://vaglog.pl/log_219205.html 013- http://vaglog.pl/log_219206.html 023- http://vaglog.pl/log_219208.html
lukaszooo Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Kąt ok, dawka na 3.0, doładowanie ok ale sprawdz wezyk do map sensora i sprawdz czy jest w nim olej (jesli jest zakłuca pomiar doładowania i dlatego moze wpadac w awaryjny), korekcje ok. Log 03 jest dziwny raz jest w awaryjnym a raz normalnie i mierzy ok.
Robokop Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Opublikowano 29 Maja 2015 bylo cos takiego ze wlaczyl sie awaryjny wiec zrobilem go jeszcze raz nie rozumiem o jaki wezyk chodzi, map sensor jest zamontowany na dolocie i jest do niego podpieta tylka wiazka kabli, chyba ze mysle o czyms innym. Olej pojawia sie od turbiny az po kolektor ssacy czyli map sensor tez jest zawsze zabrudzony ale bylo tak od kad pamietam mam sie tym martwic?
lukaszooo Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Jak będę miał chwile to pokaże ci na focie Na dolocie masz czujnik temp doładowania, czujnik ciśnienia doładowania z tego co pamietam g71 znajduje sie na płycie ECU w prawym podszybiu. https://lh4.googleusercontent.com/-5KlSigX2yg4/UMSH5w-cZnI/AAAAAAAAAC4/px_5pfXRQow/s903/2012-12-08+11.40.31.jpg
Robokop Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) niestety nie mam czegos takiego na 100% nie raz tam zagladalem, wydaje mie sie ze taki patent byl w starszych modelach ja mam taki https://www.google.pl/search?q=ecu+afn&biw=1280&bih=650&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1I5pVc2NIMSrsQGi1YCgBQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=dA8F-zWtRxoCQM%253A%3B7We39MnhK1C5IM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg91.imageshack.us%252Fimg91%252F4189%252F54877675po9.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audiklub.org%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D%2526t%253D84992%3B1010%3B541 a moj map jest tutaj https://www.google.pl/search?q=map+sensor+audi+afn&biw=1280&bih=650&tbm=isch&imgil=v-M8Ue17REQrjM%253A%253Bv7_9oJR8WoWN5M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fforums.tdiclub.com%25252Fshowthread.php%25253Ft%2525253D368432&source=iu&pf=m&fir=v-M8Ue17REQrjM%253A%252Cv7_9oJR8WoWN5M%252C_&usg=__soMxZvv9D_LbE7IBHN4xyeBF7W4%3D&ved=0CCkQyjc&ei=RJBpVbihCcm5sQGipIG4CQ#imgrc=DYYmfJkT2P1rFM%253A%3B90jVWE2iFyt5mM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.imgur.com%252FHUgkqAD.jpg%3Bhttp%253A%252F%252F1paris.club%252Fparis%252Fczujnik-g71-audi-a4.html%3B640%3B480 no chyba ze sie myle i to nie jest to ;P Edytowane 30 Maja 2015 przez Robokop
lukaszooo Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) Troche zgłupiałem, watpie zeby cos było inaczej w AFN z 98r. W audi 80 1.9 1Z jak i AFN do 97 na 100% jest czujnik w ECU w twoim tez musi być. Ostatnio robiłem passata afn z 96r i tam steronik był w lewym podszybiu, problem tez był z turbem i walnięty był wężyk. Jak naprawie ETKE to zerkne w schematy. Ciahciah naprowadź mnie bo zgłupiałem. W sterowniku jest czujnik doładowania czy barometryczny, kiedyś nawet go wlutowywałem i zawsze byłem przekonany ze to czujnik cisnienia. Edytowane 30 Maja 2015 przez lukaszooo
Robokop Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 moge cie zapewnic ze w ecu nie mam tego o czym mowisz, glosno mysle... a moze IC nie domaga zapchany jest pewnie olejem i z tad te problemy?
lukaszooo Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) U ciebie jest tak samo. Wieczorem wyslce ci screena z etki Edytowane 30 Maja 2015 przez lukaszooo
Robokop Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 nie chce sie z toba spierac ale dobrze wiem jak to u mnie wyglada i pokazywalem ci w googlach jak wyglada moj ecu i nie ma tam zadnych wezykow nawet wczoraj tam patrzalem bo tak myslalem ze o to ci bedzie chodzic jak chcesz to ci moge zrobic zdjecia ale to nie ma sensu bo dokladnie to samo jest na tych zdje4ciach https://www.google.pl/search?q=ecu+afn&biw=1280&bih=650&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1I5pVc2NIMSrsQGi1YCgBQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=dA8F-zWtRxoCQM%253A%3B7We39MnhK1C5IM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg91.imageshack.us%252Fimg91%252F4189%252F54877675po9.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audiklub.org%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D%2526t%253D84992%3B1010%3B541 a obok co tego co pisze "mam ten" to jest ten co wlasnie ma ten wezyk
lukaszooo Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Dziwna sprawa ale etka mówi jasno. Prosze bardzo schemat AFN 1998r.
Robokop Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) na tym rysunku, schemacie wyglada inaczej niz u mnie sa jakies inne sugestie co do mojego problemu? Edytowane 1 Czerwca 2015 przez Robokop
ciahciah Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 hehe ecu z końcówka 021 ma map w ecu, a nowsze czyli 018(ten znajduje się w tym aucie) i nowsze 012 019 każdy ma już map na rurze dolotu olej w dolocie normalna rzecz, tak ma być, a zęby sprawdzić czy nie jest go za dużo rozepnij najniższą rurę w dolocie i jeżeli plama na asfalcie zrobi się większa niż 5cm no to można podejrzewać że coś nie gra ale wtedy też i oleju będzie ubywało w silnikufiltr paliwa i powietrza jak stary możesz wymienićobejrzyj smic z zewnątrz czy ma praiwdłowy przelot powietrza, czy nie jest zabity piachem lub nie są pokrzywione blaszkiturbo trochę nie stabilnie działa, jak bardzo ci się chce możesz podmienić gruszkę turbo, wymienić zniszczone węzyki na nowe gumowe i wyczyścić n75, czyszczenie turbo też pewnie by pomogło no ale to już grubsza robota i jeżeli sam byś to miał robić to można a dawać komuś no to efekt będzie nie adekwatny do kosztów można by wypalić kolektor ssący i wyskrobać wloty w głowicy jeżeli nigdy to nie było robione auto odpycha się normalnie i tu wiele się nie poprawi bo jest wszytko w normie, dobij powietrza w kołach, spr czy hamulce nic nie blokują, zmień stacje cpn
Robokop Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 oleju ucieka ale mysle ze w normie na rok wystarcza 0.5L dolewki, filtry w sumie juz stare, paliwa wymieniaem moze jakies 3 lata temu, powietrza tez juz by nalezalo, turbo czyscilem w styczniu, reszty nigdy nie ruszalem dzieki za rade
ciahciah Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 0,5L na rok to jest nic no to po wymieniaj filtry bo 3 lata to przesada, kabinowy najlepiej co rok wymieniać, tu w zupełności wystarczy filtron, paliwa co 20-30tys km, powietrza co 10-15tys km, i na tych filtrach nie oszczędzaj, z moich obserwacji najlepsze są firmy knecht
Robokop Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Czesc, odswiezam temat Ciagle to samo... :/ (tylko 1 blad 575 17-00) nie da sie jezdzic normalnie a przy tym zauwazylem o wiele wieksze spalanie nawet 8L/100km moze ktos zerknac na te logi 003 i 011 dyn za kazdym razem wpadal w awaryjny http://vaglog.pl/log_233373.html i BS 011 http://vaglog.pl/log_233374.html widze ze przeladowuje, a przeplywka dobrze mierzy? zapewne powiecie ze turbo na stol i czyszczenie 2 razy juz czyscilem turbo i caly czas problem wraca, a napweno nie jezdze jak dziadek. Moze Kat jest zapchany? pomozcie bo juz mysle o sprzedazy tego gnoja Edytowane 22 Września 2015 przez Robokop
ciahciah Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 do puki turbo nie będzie trzymać 1948mbar tylko wróżka powie ci czy przepływka ok może źle złożyłeś turbo, a jak dobrze to albo vnt się zacina bo są zadry których nie da się zlikwidować tylko wymiana całego vnt na nowe albo problem leży w podciśnieniu, zaopatrz się w wakuometr ten najtańszy z allegro i podaj ile pokazuje podczas włączonego 011bs na wężyku idącym na gruszkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się