tracer123 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam, wybrał em się moim altem w podróż ze ch do pl i w polowie drogu, tuz za znakiem republik polen samochód wręcz stanął miejscu. Zapaliła się kontrolka silnika, zaczęło falowac obrotami i stracił moc. Silnikiem na jałowym biegu rzuca jakby jakiś wał się wygiął pod kątem 90 stopni. Przy próbie przyspieszania szarpie bez mocy. 770 km przejechał bez problemu, po zatankowaniu 95 w Niemczech padł. Podejrzewa ze nie opłaca się go ładować. I chce się zapytać czy mogę zmienić tego altka na jakiś inny silnik, 1.8t, 2.0t itp ?
dota4fun Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Jak już coś to 1.8 T ale dużo do roboty, sterowniki adaptacje, przeguby, intercoler ble ble ble, chyba nie opłaca się...
tracer123 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) A 2.0 w wersji nie altowej podejście bez większych kombinacji? A możliwe jest to ze rozrząd się przestawił? Objawy pasują, facet który to robił i jak zrobił to źle będzie miał nie maly i nie tani problem Filmik. Jak widać pali z pierwszego. Edytowane 30 Listopada 2014 przez tracer123
dota4fun Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Panie kolego, nie pali Ci na wszystkie tłoki o to przyczyna Przynajmniej tak brzmi, a co się dzieje po wciśnięciu sprzęgła ? Edytowane 30 Listopada 2014 przez dota4fun
tracer123 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Nic, działa tak samo. Jakby nie palił na wszystkie tłoki to by chyba nie było metalicznego tluczenia? Tylko by nierówno chodził. Dodam ze kręci się tylko do 3.5k obrotów. Wyżej nie chce. Teraz czekam na lawete i po powrocie do domu od razu sprawdze auto pod komputerem. Powinno jakieś błędy wylapac. Edytowane 30 Listopada 2014 przez tracer123
dota4fun Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) No bo nie pali na wszystkie tłoki i nie może się wkręcić, uaktywnił się tryb awaryjny by nie rozleciał się silnik z nadobrotów dopuszczalnych na mniej niż 4 cylindry. , jak dla mnie to jest to. Daj znać po usunięciu usterki. Pozdro. Edytowane 30 Listopada 2014 przez dota4fun
tracer123 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Aż się boje za to brać. Niezły urlop mi się zapowiada.
Tweak Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Wydaje mi się, że to cewka zapłonowa/świeca, to bardzo częsta usterka w 2.0 ALT, sam ją przerabiałem niedawno, podłącz się pod kompa i zobacz na, którym cylindrze jest wypad zapłonu i wtedy wymień na nim cewkę i od razu jak masz pieniądze to wszystkie świece, skasuj błędy i będzie ok
tracer123 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Koszt cewki i swiec to grosze w porównaniu do remontu silnika. Mam nadziejenze to jest to co piszesz Za 10h się dowiem co i jak.
daro84.pl Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Ja myślę że to cewka bo u mnie było to samo
dota4fun Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Ja myślę że to cewka bo u mnie było to samo Czyli nie tylko ja mam podobne zdanie Powodzenia Edytowane 30 Listopada 2014 przez dota4fun
tracer123 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 poszła druga cewka, kupiłem cewkę i świece i czekam na info od mechanika.
tracer123 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 błędów z komputera sam bym nie usunął ogólnie jestem zielony w sprawach mechaniki, wiem ze samochód ma jeździć, a jak nie jeździ to mam problem
MaciekW. Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 tuz za znakiem republik polen samochód wręcz stanął miejscu. To dobrze, że temat tak się zakończył bo z tego co tu wyżej napisałeś to rzeczywiście wydawać by się mogło, że za chwilę korbowód bokiem wyjdzie
tracer123 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 mogłem też to lekko wyolbrzymić, w końcu to było 700 km od domu, o północy w niedziele samochód jeździ nadal i niech tak pozostanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się