Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik nagle stracił moc, święci się kontrolka silnika.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wybrał em się moim altem w podróż ze ch do pl i w polowie drogu, tuz za znakiem republik polen samochód wręcz stanął miejscu.

Zapaliła się kontrolka silnika, zaczęło falowac obrotami i stracił moc.

Silnikiem na jałowym biegu rzuca jakby jakiś wał się wygiął pod kątem 90 stopni.

Przy próbie przyspieszania szarpie bez mocy.

770 km przejechał bez problemu, po zatankowaniu 95 w Niemczech padł.

Podejrzewa ze nie opłaca się go ładować. I chce się zapytać czy mogę zmienić tego altka na jakiś inny silnik, 1.8t, 2.0t itp ?

Opublikowano

Jak już coś to 1.8 T :) ale dużo do roboty, sterowniki adaptacje, przeguby, intercoler ble ble ble, chyba nie opłaca się... :(

Opublikowano (edytowane)

A 2.0 w wersji nie altowej podejście bez większych kombinacji?

A możliwe jest to ze rozrząd się przestawił?

Objawy pasują, facet który to robił i jak zrobił to źle będzie miał nie maly i nie tani problem :)

Filmik. Jak widać pali z pierwszego.

Edytowane przez tracer123
Opublikowano (edytowane)

Panie kolego, nie pali Ci na wszystkie tłoki o to przyczyna :) Przynajmniej tak brzmi, a co się dzieje po wciśnięciu sprzęgła ?

Edytowane przez dota4fun
Opublikowano (edytowane)

Nic, działa tak samo.

Jakby nie palił na wszystkie tłoki to by chyba nie było metalicznego tluczenia? Tylko by nierówno chodził.

Dodam ze kręci się tylko do 3.5k obrotów. Wyżej nie chce.

Teraz czekam na lawete i po powrocie do domu od razu sprawdze auto pod komputerem.

Powinno jakieś błędy wylapac.

Edytowane przez tracer123
Opublikowano (edytowane)

No bo nie pali na wszystkie tłoki i nie może się wkręcić, uaktywnił się tryb awaryjny by nie rozleciał się silnik z nadobrotów dopuszczalnych na mniej niż 4 cylindry. , jak dla mnie to jest to. Daj znać po usunięciu usterki. Pozdro.

Edytowane przez dota4fun
Opublikowano

Aż się boje za to brać.

Niezły urlop mi się zapowiada.

Opublikowano

Wydaje mi się, że to cewka zapłonowa/świeca, to bardzo częsta usterka w 2.0 ALT, sam ją przerabiałem niedawno, podłącz się pod kompa i zobacz na, którym cylindrze jest wypad zapłonu i wtedy wymień na nim cewkę i od razu jak masz pieniądze to wszystkie świece, skasuj błędy i będzie ok ;)

Opublikowano

Koszt cewki i swiec to grosze w porównaniu do remontu silnika.

Mam nadziejenze to jest to co piszesz :)

Za 10h się dowiem co i jak.

Opublikowano

Ja myślę że to cewka bo u mnie było to samo

Opublikowano (edytowane)

Ja myślę że to cewka bo u mnie było to samo

Czyli nie tylko ja mam podobne zdanie :) Powodzenia

Edytowane przez dota4fun
Opublikowano

poszła druga cewka, kupiłem cewkę i świece i czekam na info od mechanika.

Opublikowano

Sam byś to wymienił :P

Opublikowano

błędów z komputera sam bym nie usunął :)

ogólnie jestem zielony w sprawach mechaniki, wiem ze samochód ma jeździć, a jak nie jeździ to mam problem :D

Opublikowano

tuz za znakiem republik polen samochód wręcz stanął miejscu.

To dobrze, że temat tak się zakończył bo z tego co tu wyżej napisałeś to rzeczywiście wydawać by się mogło, że za chwilę korbowód bokiem wyjdzie ;)

Opublikowano

mogłem też to lekko wyolbrzymić, w końcu to było 700 km od domu, o północy w niedziele :)

samochód jeździ nadal i niech tak pozostanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...