Skocz do zawartości

Tweak

Pasjonat
  • Postów

    127
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tweak

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1200 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tweak

2

Reputacja

  1. Witam, Wie ktoś może jak to jest z szyberdachem w Audi A5 sportback i miejscem nad głową? Czy to prawda, że jeżeli w danym pojeździe występuje szyberdach to automatycznie mamy mniej miejsca na głowę? Mam 195 cm wzrostu i nie wiem czy szukać A5 z szyberdachem czy lepiej bez. Pozdrawiam
  2. Ja mam komplet na przód i na tył textar, dobrze hamują ale trochę pylą.
  3. Tweak

    CAGA przebieg 400 tys

    Połowa na allegro tyle ma i jest w normalnej cenie ? Będzie poźniej go sprzedać jak dojeździsz jeszcze 200
  4. Tak. Od spodu jest zatrzask. Jak go odegniesz to fajnie zdemontujesz pokrętło, tylko uważaj, żeby Ci nie wystrzeliło, gdyż jest na sprężynie. Są jeszcze dwie śrubki od spodu, ale już nie pamiętam czy trzeba też je odkręcić.
  5. Ogarnij temat pompy oleju najlepiej z razem z rozrządem. Mianowicie w pompie oleju występuje zabierak, taki imbus, który z czasem zaczyna się obrabiać na okrągło, gdy porządnie się obrobi braknie Ci momentalnie smarowania silnika. Dlatego trzeba skontrolować stan tego imbusa i w razie mocnego zużycia wymienić na nowy. Wyrobić może się również jego gniazdo, które również trzeba skontrolować, wówczas musisz wysłać najlepiej cały moduł pompy olejowej do firmy, która Ci ją zregeneruje. W Twoim samochodzie występuje jeszcze zabierak pierwszego typu, krótszy, bodajże 77mm więc przy tym przebiegu jak najbardziej warto go skontrolować.
  6. Witam, Czy wie ktoś w jaki sposób zdemontować centralne pokrętło na tunelu od sterowania mmi? Mam 3g basic, bez joysticka Chcę przełożyć z innego panelu, gdyż moje jest w jednym miejscu przerysowane.
  7. Tweak

    MMI 3G

    Witam, Od paru dni jestem posiadaczem b8, martwi mnie fakt, że mimo fajnej wbudowanej nawigacji jest ona nie wykorzystana, gdyż mam mapy z 2010 roku. Dowiedziałem się już, że na samym początku musze zaktualizować soft (obecny to P0026 lub 0022 juz nie pamiętam dobrze- ale tak jak auto wyjechało z fabryki) tylko gdzie mogę znaleźć sprawdzone paczki z tymi aktualizacjami? Na forum niestety nie znalazłem żadnych linków. Czy gdy soft będzie juz najnowszy to będą mi działać mapy 2017 z karty SD? I czy też po aktualizacji będą działały mapy 2010 które obecnie posiadam na oryginalnej płytce.
  8. Bierz ELRINGA, handluję tym. Dobre uszczelki
  9. Po co chcesz to zmieniać? Ja mam ten żółty i wszystko jest OK.
  10. Ok, dzięki chłopaki za podpowiedzi.
  11. Lakiernik tego nie będzie robił, tylko ja Powiedzcie mi jeszcze, jak położę ten podkład do plastików to poźniej już bazą lecieć, czy jeszcze przed tym na ten podkład do plastików normalny podkład dać ?
  12. No właśnie, jaki zastosować podkład do pomalowania szarych, niemalowanych dokładek w Audi ?? Może być zwykły, czy może do plastiku? Bo rozumiem, że bazą maluje się taką samą jak resztę nadwozia (blacha) i klar na to też taki jak do reszty Drugie pytanie to czy lakier się nie złuszczy z dokładki tylnej? Ona jak jest nie założona na zderzak to jest bardzo elastyczna i martwi mnie to.
  13. Tweak

    Kratki halogenów

    Witam Kupiłem sobie kratki do halogenów (oryginał) i jak dzisiaj porównywałem je ze swoimi to u mnie w samochodzie lewa kratka(od kierowcy) jest jakby pełna, że powietrze przez nią nie wpływa do komory, a prawa od pasażera jest normalna z prześwitem między kratkami. Dlaczego tak jest? Czy może prawa kratka ma prześwit, aby powietrze chłodziło miske olejową lub blok? Mianowicie w tych kratkach, które zakupiłem, jest to odwrotne. Lewa od kierowcy ma prześwit między kratkami, a z kolei prawa od pasażera jest pełna i powietrze przez nią nie przeleci. Nie wiem czy założyć te kratki, czy też szukać takich samych jak mam obecnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...