audiss Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 mrugające immo jak sie zabrać za wymiane kostki stacyjki? jaki zestaw kluczy?
rhinbac Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 moze wystarczy tylko przeczyscic kostke zeby imo dzialalo normalnie w b5 to pomagało przy zacinajacym sie imo.
wrclaguna Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 daj scan z błedami, widocznie ktos cos grzebał w Instruments 17 .Tu masz pomocny link ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15479-wymiana-przelacznika-wycieraczek-i-odblokowanie-pelnego-fis/?p=196909#entry196909
audiss Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 49-10 - No Communications - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 L Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 00000 Shop #: WSC 12345 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 AA Component: concert II GRO 0004 Coding: 01005 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 AA Component: 1.8L R4/5VT 0004 Coding: 0011501 Shop #: WSC 00999 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 0000
wrclaguna Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 google ---> tłumacz , tu szukaj przyczyny ===> http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01176.html
audiss Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 dzieki za wskazanie lektury ale ten nasz tłumacz strasznie ubogi nie wiem czy sie dobrze zrozumiałem ale chodzi o kluczyk? dzieki za wskazanie lektury ale ten nasz tłumacz strasznie ubogi nie wiem czy sie dobrze zrozumiałem ale chodzi o kluczyk? kluczyk mam tylko jeden informacje jakie moga byc przyczyny wyczytałem wcześniej na forum chodziło mi o konkretna wskazówkę pewnie trzeba bedzie poczekać aż całkiem coś padnie i wtedy sprawa prosta
Gość cwiara Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Interesują nas błędy z ECU silnika (1) oraz z licznika (17). W ECU silnika błąd mówiący o zablokowaniu silnika przez immo - sygnał niewiarygodny. W liczniku błąd niskiego sygnału z klucza. Prawdopodobnie padła pętla immo przy stacyjce. W liczniku w blokach pomiarowych można sprawdzić czy licznik widzi transponder, nie pamiętam w którym kanale (prawdopodobnie 20-23). Może być też że transponder sie uszkodził, lub coś z licznikiem. Jak masz pin do immo mozna też spróbować ponownie przyuczyć klucz.
audiss Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 krótko mówiąc wykluczacie kostkę a ten pin do immo gdzie go szukać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się