lukasz92 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 chce kupic rozrzad to swojej a4 1.9 TDI i mam dylematmoge wziac albo do do numeru podwozia AUDI - 8E-2-297 100 albo od AUDI - 8E-2-297 101mój nr vin WAUZZZ8E44A039057mógłby tez ktos rozkodowac mi ten vin?samochód kupiłem w ciemno za kilka dni bedzie dopiero w polsce
nitroo Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Po rozkodowanie vin pisz do kolegi Stanley, a po rozrząd do H4mm3r.
powaguspisz Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) 09.07.2003 Taki masz rocznik autka A więc rozrząd jest nowszego typu bez napinacza hydraulicznego. Zapraszam po części Edytowane 11 Grudnia 2014 przez powaguspisz
domin-dk Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Witam w mojej a4 zbliża wymiana rozrządu.Na ori częściach z aso mam przejechane prawie 80 tyś.km w ciągu 6-u lat.Mam zamiar kupić znów w aso cena 580zł(pasek,rolka prow,rolka nap.)pompa 200 na wymianę ale rozważam zakup zestawu w sklepie z częściami INA lub droższy SKF 480 zł z pompą a ok.600zł z nap. hydraulicznym.Cenowo SKF wygląda bardzo korzystnie bo przecierz to górna półka ale na moje pytanie po ilu kilometrach należy go wymienić najczęściej od sprzedawców słyszę 60tyś.km a na zestawie org.z aso 90tyś.km(obecnie w eksploatacji) a nikt nie mówi o max.czasie eksploatacji. W aso audi powiedzieli ok. 6lat a w seacie nawet 7lat jeżeli nie zrobię kilometrów.Proszę o doradztwo w związku z tym wyborem,może ktoś wie lub wypraktykował paski z poza aso np.INA lub SKF,bo nie mam zamiaru dłuzej jeżdzić jak już sprawdzone 6 lat.
Path Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Pasek to pasek. Ma określony czas przydatności. Maksymalnie powinno się go używać 6 lat lub przejechać na nim 60 tyś do 90 tyś ( wybór ile należy do użytkownika - z większą ilością km ryzyko wzrasta ). Jeżdżąc na każdym pasku dłużej niż 6 lat ryzykujesz. Pasek parcieje i może się zerwać. Ogólnie rzecz biorąc najlepiej jak ponownie zakupisz rozrząd w ASO. Tam masz 100% pewność, że to nie podróbka jednak należy pamiętać, że gwarancja obejmuje produkt tylko i wyłącznie jeżeli został on zamontowany w ASO. Kupując INA lub SKF pamiętaj by kupować w sprawdzonej hurtowni lub oficjalnym dystrybutorze. Na rynku jest sporo podróbek.
domin-dk Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Nie odważyłbym się jeżdzić dłużej tylko zastanawiam się zanim dokonam zakupu czy jest sens wydać więcej kasy skoro za tą samą cenę mam dodatkowo drogi(jakbym kupował osobno ok.400zł) nap.hydr. renomowanej firmy skoro i tak po 5-6u latach trzeba wymieniać.Części kupuję w sklepie które działa chyba ze 20 lat więc raczej pewne żródło.I taka myśl przychodzi mi do głowy po przeczytaniu odp.od Pathorda skoro audi zaleca paski na 90 tyś.km to SKF jako producent takich pasków nie zrobi części o krótrzej żywotności niż tego wymaga producent samochodów,chyba w praktyce wygląda to inaczej. A co do daty to spr.na opakowaniu ostatniego zestawu z aso na naklejce serwisowej są dwie daty ;pierwsza z datą prod.z rokiem 2008 (wtedy kupowałem)a druga z rokiem 2013 to chyba data ważn.- czas eksploatacji,bo raczej nie czas ''leżakowania''w magazynie.
Path Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Pierwsza data jest datą produkcji. Drugi człon oznaczony jest nazwą : "Expire date" czyli okresem przydatności do "sprzedaży". Na przykład na naklejce jest napis expire date: 04.2019 czyli taki rozrząd może leżeć na magazynie do kwietnia 2019 czekając na klienta. 6 lat liczymy dopiero jak zamontujemy pasek, który miał okres przydatności. Mimo to ja brałbym z ASO. Jednak jak wolisz zaoszczędzić to oczywiście tak zrobisz decydując się na zakup SKF czy INA. Ogólnie paski do zestawów rozrządów robi zazwyczaj continental. SKF lub INA dostarcza rolki i napinacze.
domin-dk Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 To przydatna informacja dotycząca dat ale chyba tylko na oryg.opakowaniu z aso.CONTITEH oraz DAYCO (taki mam obecnie) to wiem że wiodą prym w montażu fabrycznym i w oryg.częściach dlatego inne paski to taka ''niewiadoma''.Chcąc w zestawie SKF zamienić pasek na DAYCO to cena zestawu pójdzie w górę.
Path Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Dlatego kierował bym wybór na oryginał Będzię pewność i święty spokój
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się