arek182 0 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Witam ponownie koledzy po wymianie napędu pompy z łańcuszka na koła zatrybione i ustawieniu rozrządu niestety ale podczas kręcenia silnik nie odpala po podłączeniu pod vcdsa wyskoczyły takie błędy niestety po skasowaniu błąd nadal pojawia się podczas próby odpalania.pozdrawiam i proszę o porady. 000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Przebieg: 241811 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2014.12.14 Czas: 00:18:16 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 168 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 9.50 V Bity binarnie: 00001100 Stab.b.jałowego: 0.0*KW (bez jednostek): 32.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 żle ustawiony rozrząd. czasem wału nie przewaliłeś o 180stp? składałes rozrząd na blokady czy jak.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,465 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Wystarczy ze walnął sie o jeden ząb, powyzej 7-8 stopni nie odpali. sprawdz synchro, jak pokaże "0" rozrząd do poprawki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek182 0 Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 (edited) panowie wyciągałem wal i nie zaznaczyłem w którym miejscu ma być pierścień walu korbowego który czyta położenie walu i w tym pewnie tkwi problem ze nie chce odpalić, i mam teraz pytanko w jakim miejscu ma być ustawiony ten pierścień może ktoś doda zdjęcie lub rysunek,dodam ze rozrząd mam ustawiony na znaki.proszę o porady. zrobiłem zdjęcie uszczelniacza wraz z pierścieniem i są na uszczelniaczu dwa nacięcia które zaznaczyłem kropkami wcześniej wal ustawiony mam na punkty fabryczne i teraz pytanie ten pierścień osadzić na kropce żółtej czy niebieskiej? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48701e34bc95129a.html witam panowie problem rozwiązany ustawiłem rozrząd na znaki i pierścień magnetyczny walu korbowego ustawiłem otworkiem pionowo po włożeniu skrzyni itd. auto odpaliło od kopa. pozdrawiam. Edited December 15, 2014 by arek182 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,465 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Jaką masz teraz synchronizację ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek182 0 Posted December 16, 2014 Author Share Posted December 16, 2014 (edited) Jaką masz teraz synchronizację ? jutro podłączę VCDS i sprawdzę jaki jest kąt wtrysku. witam po ustawieniu rozrządu mam następujący kąt wtrysku i mam pytanie czy jest to prawidłowy kąt czy trzeba ponownie ustawiać ? Grupa 004, 005: http://vaglog.pl/log_197026.html Edited December 16, 2014 by arek182 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,465 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Jest git Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Jest wpąsiu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now