Jump to content
IGNORED

Silnik 2.0 tdi bmp kreci a nie odpala


arek182
 Share

Recommended Posts

Witam ponownie koledzy po wymianie napędu pompy z łańcuszka na koła zatrybione i ustawieniu rozrządu niestety ale podczas kręcenia silnik nie odpala po podłączeniu pod vcdsa wyskoczyły takie błędy niestety po skasowaniu błąd nadal pojawia się podczas próby odpalania.pozdrawiam i proszę o porady.

000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)

P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00110000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Przebieg: 241811 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2014.12.14

Czas: 00:18:16

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 168 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 9.50 V

Bity binarnie: 00001100

Stab.b.jałowego: 0.0*KW

(bez jednostek): 32.0

Link to comment
Share on other sites

żle ustawiony rozrząd. czasem wału nie przewaliłeś o 180stp? składałes rozrząd na blokady czy jak.??

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy ze walnął sie o jeden ząb, powyzej 7-8 stopni nie odpali.

sprawdz synchro, jak pokaże "0" rozrząd do poprawki.

Link to comment
Share on other sites

panowie wyciągałem wal i nie zaznaczyłem w którym miejscu ma być pierścień walu korbowego który czyta położenie walu i w tym pewnie tkwi problem ze nie chce odpalić, i mam teraz pytanko w jakim miejscu ma być ustawiony ten pierścień może ktoś doda zdjęcie lub rysunek,dodam ze rozrząd mam ustawiony na znaki.proszę o porady.

zrobiłem zdjęcie uszczelniacza wraz z pierścieniem i są na uszczelniaczu dwa nacięcia które zaznaczyłem kropkami wcześniej wal ustawiony mam na punkty fabryczne i teraz pytanie ten pierścień osadzić na kropce żółtej czy niebieskiej?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48701e34bc95129a.html

witam panowie problem rozwiązany ustawiłem rozrząd na znaki i pierścień magnetyczny walu korbowego ustawiłem otworkiem pionowo po włożeniu skrzyni itd. auto odpaliło od kopa. pozdrawiam.

Edited by arek182
Link to comment
Share on other sites

Jaką masz teraz synchronizację ?

Link to comment
Share on other sites

Jaką masz teraz synchronizację ?

jutro podłączę VCDS i sprawdzę jaki jest kąt wtrysku.

witam po ustawieniu rozrządu mam następujący kąt wtrysku i mam pytanie czy jest to prawidłowy kąt czy trzeba ponownie ustawiać ?

Grupa 004, 005: http://vaglog.pl/log_197026.html

Edited by arek182
Link to comment
Share on other sites

Jest git

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...