maliniakmm 0 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 od dłuższego czasu miałem problem z nierówną pracą silnika oraz problem z odpalaniem na zimnym i ciepłym silniku . rozwiązanie pierwszego problemu - jeden z wtrysków padł, drugi problem - nowy aku okazał się rozładowany - wystarczyło 15h pod prostownikiem. teraz autko śmiga aż miło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsebo1 11 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 jak zdiagnozowałeś lejący wtrysk? Vagiem czy metodą prób i błędów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maliniakmm 0 Posted December 18, 2014 Author Share Posted December 18, 2014 po pierwsze miałem już wcześniej wymieniane 2 wtryski , więc wiedziałem jak zachowuje się auto z tą dolegliwością , a po drugie diagnoza błędów - błąd związany z 3-cylindrem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
golabek3105 0 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Witam posiadam 2,0 alt autko i mam taki problem że jak silnik po przejechaniu kilkunastu km i zgaszeniu mam problem z odpaleniem. Po 10s dudłania odpala i zapala mi się kontrolka EPC . Jak silnik ostygnie wszystko jest Ok. Może ktoś pomóc z góry dzięki za odp Link to comment Share on other sites More sharing options...
benyA4 8 Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Sprawdz bledy , skoro zapala sie EPC to napewno cos bedzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kszyhu 0 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Kolego rozwiązałes moze problem z odpalaniem i kontrolką epc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kipak 2 Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 miałem wczoraj podobnie zrobiłem w trasie z 60km , auto postało z godzinę chcę odpalić a tu kręce i nie idzie , odpalilło może za 3 razem dobra jakos powoli zajechałem spowrotem do domu. Cały czas się paliła właśnie EPC . Podpiełem pod VAG no i wyskoczyły błędy : 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)zwarcie do innego wyjścia16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnałuobwód przerwany Po skasowaniu próbowałem odpalić z 5 razy i nic. Dzisiaj rano znowu podłączyłem pod komputer i był tylko błąd 16706. Skasowałem no i auto odpaliło normalnie i nie ma kontrolki. Trochę to dziwne , mieliście podobnie? Chciałem sprawdzić ten czujnik ale z góry raczej nic nie widać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now