Skocz do zawartości

kipak

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kipak

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Hajnówka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

724 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kipak

3

Reputacja

  1. cześć, Jakby ktoś się dalej zastanawiał jaki rozmiar fmic wybrać wrzucam dla was małe porównanie na podstawie moich doświadczeń. Silnik po sofcie na około 230 km. czerwona linia to fmic 180 , niebieska 230 , temperatura zewnętrzna w obu przypadkach podobna , orurowanie te same 180: 230:
  2. kipak

    1.8t logi

    tak , kasowane , ogólnie auto jedzie dobrze ale wydaje się jakby kiedyś góra była trochę lepsza
  3. kipak

    1.8t logi

    cześć, Zrobiłem wczoraj logi i trochę niepokoją mnie wysokie korekty w grupie 033 , możecie zerknąć? Jakaś nieszczelność czy już pompa pada? Auto po sofcie , turbo hybryda , fmic , dp , wtryski 440 , auto z lpg ale logowane na benzynie http://vaglogi.pl/log-002_033_020_ulVk64.html http://vaglogi.pl/log-115_118_003_D96sQ.html
  4. spróbuj jeszcze wyczyścić przepustnicę i zrobić adaptację.
  5. kipak

    1.8 t logi

    prośba o ocenę logów , 1.8 T turbo hybryda pb 98: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_lJPdId.html http://vaglogi.pl/log-033_115_118_7h6240.html lpg: http://vaglogi.pl/log-003_020_002_3nch7v4.html http://vaglogi.pl/log-115_118_033_Fhaqejx.html
  6. ja płaciłem 3 tyś. , instalacja dosyć mocna : reduktor KME r2 , wtryski barracuda 130
  7. http://vaglogger.apphb.com/log/5d553ad582777c42ecc79176?AuthKey=031bc9b8d4ab42a5b05d88d259a233ae moje logi na hybrydzie od geremiego
  8. mam też od Geremiego i jest okej, mogę Ci podeslac logi doładowania jak będę w domu , moc aktualna ok. 230km ale niby turbo z dużym zapasem
  9. właśnie też gość co robił mówi że to wina głowicy i temu taki słaby wynik jak na takie graty , albo coś z wydechem
  10. dawno nic sie nie działo , auto finalnie zestrojone na jakieś 230 km , muszę podjechać na hamownie wklejam log : VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM przy mocnym gazowaniu auto troche dymi , tuner twierdzi że głowica i uszczelniacze zaworowe w niedługim czasie do roboty
  11. Turbina hybryda , wtryski 440 , downpipe 2.75 cala , tip z kwasowki , fmic , wydaje mi się że właśnie na orurowaniu fmic jest nieszczelność , przy bucie w podłogę w okolicy 2.5 tys obrotów słychać przez moment takie jakby lekkie syczenie i właśnie wtedy widać w logu że spada
  12. zamieniłem cewki miejscami i zrobiłem ponownie VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
  13. witam , czy takie cofanie zapłonu jest w normie? Według mechanika, który zajmuje się moim autem powinny być same 0 , silnik 1.8 BFB zalane pb 98 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...