Bartollo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Nic nie trzeba ustawiac. W to miejsce wkrecasz czujnik zegarowy i ustawiasz poczatek tłoczenia (tj statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku), jak nie masz np VAG'a. W starszych pompach mechanicznych VE, gdzie nie masz elektroniki tylko, w ten sposób mozna dokładnie ustawic początek tłoczenia.VP37 mozna ustawic VAG'iem szybko, czysto i przyjemnie bez brudzenia rąk A jak czytam, te bajki ze kątem ,co ktoś tam wcześniej pisał, to głowa mnie boli...Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. A i wszystko jasne Dzieki kolego za wyjaśnienie Ja tam mam vaga wiec sposób na zegar jest mi zupełnie obcy Edytowane 16 Grudnia 2014 przez Bartollo
kolodzieju Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Sprawa raczej wyjaśniona. Pompa łapała powietrze przez tą wcześniej wymienionią śrubę, ponieważ śruba ta jest cześcią cylindra a nie tylko zaślepką. Śrubę wykręciłem, przerobiłem na nasadke 24 i na nowym oringu dokręciłem do oporu. Odpowietrzenie pompy gruszką, wtrysków przez poluzowanie przewodów i zapalił za pierwszym razem. Kąty sprawdzę później, może odczyty były złe przez powietrze? Dam znać. Kończąc sprawę: kąt wtrysku na rozgrzanym silniku w vag-com koło 35 a nie jak pokazywał przed zrobieniem "8" , jako tako, ale pali bezproblemowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się