Strażak R1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Sytuacja wygląda następująco: Mam dwa problemy, pierwszy to Pompa podciśnienia układu hamulcowego. Dotychczas słyszałem kilkusekundowy stukot w silniku przy odpalaniu (zimny silnik). Który po chwili znikał, każdy z mechaników, których napotkałem dziesiątki na swojej drodze od czasu zakupu Mojej audi, mówił iż to wariator, napinacz wariatora lub coś w ten deseń. Oraz, że można z Tym jeździć i wymiana jest nie potrzebna, bo tak ma każdy Passat B5 i Małyszówka, która przyjeżdża z Niemiec. Ten silnik tak ma itp.na VAGu: błąd: 17887 Brake Boost Vacuum System P1479 - 008 - Mechanical Failture - Intermittent. * Dzięki slimok, za propozycje rozwiązania tego problemu z hamulcami nie mam żadnych problemów, a powodem wyskakiwania błędu mogą być mało elastyczne przewodyod pompy podciśnieniowej, które sprawdzę, chyba, że powodem błędu jest uszkodzona pompka. Przy okazji wymiany termostatu, płynu chłodniczego itp. Po przepłukaniu środkami czyszczącymi silnik jakieś niemieckie na licencji TÜV , nazwy nie pamiętam. Zalany nowym olejem, wymienione filtry, jazda próbna i... Padła Pompa Ciśnienia Oleju. Zapytałem o wymianę elementu kolegę Tom77 z informacji jakie uzyskałem pompa występuje razem z wałkami wyrównoważającymi czy coś takiego, cena chora ok. 5000zł.Aktualnie auto stoi rozebrane u mechanika, i czeka... Czy ktoś mógłby pomóc rozwiązać mój problem, ma ktoś może taką pompę ciśnienia oleju na sprzedaż, lub wie gdzie mógłbym się z tym problemem udać, proszę o pomoc. Edytowane 22 Grudnia 2014 przez Strażak R1
Rekomendowane odpowiedzi