windu83 0 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ok kolego ale dlaczego mam wymieniać owy czujnik skoro po uderzeniu w licznik wskazówka zaczyna działać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Na króćcu chłodnicy ja miałem czujnik koloru szarego, dwupinowy. Ten zielony czujnik, czteropinowy znajduje się natomiast pod maską z tyłu silnika. Tam gdzie jest zawór. Od grodzi. Od AKUmulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk3534 2 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 tak zgadza się u mnie będzie do wymiany zielony jutro idę kupić oryginał i postaram się zdać relację już być może jutro czy jest problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 gdzie dokladnie znajduje się ten dwupinowy szary czujnik ? U mnie tak samo - błąd czujnika g2 oraz wskazania raz 60, a po sekundzie 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk3534 2 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 ale slo jeśli masz takie wskazania to 4-ro pinowy czujnik zielony lub czarny nie szary, szary jest od załączania wentylatorów chłodnicy. Koledzy sukces temat uważam za zamknięty wymiana czujnika pomogła w 100procentach ja kupiłem oryginał zielony za 50zł +oring i zawleczka stara zawleczka przy wyciąganiu mimo że delikatnie to pękła może przez to że był mróz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 W moim przypadku było tak, że wskazówka od temperatury wody nie wskazywała dokładnie 90st.C, tylko około 90st.C, gdzieś w okolicach 86st.C. Wskazówka za chiny nie chciała mi stać równo w pionie. Odstawała od tego pionu. Dodatkowo miałem problem z pojawianiem się błędu: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Ja zmieniłem więc ten dwupinowy szary czujnik wody zaraz pod spodem chłodny (Radiator Outlet). Po wymianie, czyli od dwóch lat, wszystko jest ok. Mechanik u którego wcześniej byłem (przed wymianą czujnika), mówił że te modele tak mają i że wskazówka jest prawie w pionie. Szybko zmyłem się od niego i więcej już się nie pojawiłem. Omijam z daleka go i ich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk3534 2 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 To fajnie ja jutro jadę na hamownie z ciekawości chce sprawdzić moc swojej maszyny:) p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
windu83 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Ok kolego ale dlaczego mam wymieniać owy czujnik skoro po uderzeniu w licznik wskazówka zaczyna działać??? A nie mówielem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk3534 2 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 I koledzy moja seria wygląda tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haani 0 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Koledzy a przy wymianie tego zielonego napotkam na jakieś większe problemy?? Czy po prostu wyciągam Stary wciskamy nowy i tyle ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heretic 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Koledzy a przy wymianie tego zielonego napotkam na jakieś większe problemy?? Czy po prostu wyciągam Stary wciskamy nowy i tyle ?? raczej żadnego, tylko zrób to na zimnym silniku, żeby się nie poparzyć, odkręć korek od zbiorniczka, żeby pozbyć się podciśnienia, przygotuj wszystko pod rękę i wyjmujesz jeden (zazwyczaj oring zostaje w środku więc szybko dgo trzeba jeszcze wygrzebać) i wkładasz nowy czujnik z nowym oringiem, i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haani 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Ok dzieki wielkie na weekend sie za to zabiore tylko jeszcze powiedz mi dlaczego wszystko trzeba robic szybko...?? płyn bedzie wyciekał czy o co chodzi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heretic 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Ok dzieki wielkie na weekend sie za to zabiore tylko jeszcze powiedz mi dlaczego wszystko trzeba robic szybko...?? płyn bedzie wyciekał czy o co chodzi ?? Dokładnie płynu trochę wyleci, w zależności jak szybko to zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haani 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Okazało się że czujnik jest ok tylko ktoś przede mną połamał zatrzask na kostce od czujnika i był wciśniety "na sztukę" popsikałem styki sprayem wcisnąłem kostke złapałem ładnie na trytki i od tygodnia bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się