Skocz do zawartości

heretic

Pasjonat
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O heretic

Informacje

  • Imię
    Pablo
  • Miasto
    BiT City

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia heretic

0

Reputacja

  1. Czyściłem te styki kilkanaście razy, pomogło dopiero zlutowanie kostek, ja połączyłem kostkę pod siedziskiem i od tego czasu (już prawie rok) spokój.
  2. Panowie a macie może pojęcie czy da się zregenerować membranę w zaworze EGR, bo mam właśnie taki feler, czy już tylko wymiana na nowy EGR??
  3. Dokładnie to, rurka odpowietrzajaca akumulator
  4. Dokładnie płynu trochę wyleci, w zależności jak szybko to zrobisz.
  5. raczej żadnego, tylko zrób to na zimnym silniku, żeby się nie poparzyć, odkręć korek od zbiorniczka, żeby pozbyć się podciśnienia, przygotuj wszystko pod rękę i wyjmujesz jeden (zazwyczaj oring zostaje w środku więc szybko dgo trzeba jeszcze wygrzebać) i wkładasz nowy czujnik z nowym oringiem, i po sprawie.
  6. oczywiście, cokolwiek do czyszczenia elektroniki
  7. Wyczyść na początek złącze przy pompie ABS - kontaktem do złączy elektrycznych, no i tak samo złączke od czujnika (lewy przód) jak i sam czujnik. U mnie było podobnie, błąd od ABS i ESP palił się non stop, wyczyściłem złącze przy pompie i złacze od czujnika, które schowane jest w nadkolu i po problemie.
  8. Proszę o wycenę części do Audi A6 C5 2003 vin WAUZZZ4B74N059999 AWX kompletny rozrząd z pompą wody, olej motul specyfic 5w40 5l amortyzatory na tył
  9. ja swoja b6 kupilem w 2010 z przebiegiem 220k km, niedawna peklo 400 a dokladnie to mam jakies 407k km i ciagle przybywa, przy silniku i zawieszce poki ci nic nie grzebalem, tylko sprzeglo i hamulce, wymiana filtrow taj jak trzeba i tyle, grama oleju nie bierze, i oby tak dalej
  10. możesz w takim razie napisać jakie są to soczewki i przetworniki, i czy dużo jest przerabiania, czy tylko wyjmujesz starą wkręcasz nową plus podłączenia.
  11. Też miałem obawy i jakies 3 miesiace sie do tego zabierałem, ale tu nie ma co uszkodzić jak pomalu bedziesz robił, jedyne co to tak jak u mnie - unieruchamiasz auto na czas regeneracji odbłyśników (o ile zajdzie taka potrzeba). Tak jak pisałem poprawa ok 50% in plus, pewnie jeszcze lepiej gdybym miał lepsze nocne żaróweczki, a mam jakieś TUNGSRAM SPORTLIGHT +50% BLUish, które i tak na żółto świecą ;p
  12. Wiesz co nie jeździłem jeszcze w nocy, wczoraj po 18 trochę ale różnica jest widoczna, myślę ze lekko ponad 50% in plus. To nie jest takie trudne,spokojnie dasz rade. Napisz na priv to podam ci nr telefonu, i pomogę jak będziesz miał pytania.
  13. Ja także zabrałem się za temat słabych światełek, dość już miałem jazdy "po ciemku" Dzięki za niezły DIY U mnie poszło prawie bez problemu, okazało się że lewy odbłyśnik nie istniał wcale, prawy w niezłym stanie, ale z racji rozmontowania całości, dałem odbłyśniki do regeneracji. Problemy jakie miałem, lewa soczewka mimo cofnięcia całości w stronę szyby reflektora, nie chciała wyjść, męczyłem się jakieś 15 minut z wyjęciem, o dziwo prawa soczewka bez problemu wyszła. Zwróćcie uwagę na tą górną śrubkę, najlepiej od razu po wyjęciu soczewki - potraktować ją szybkoschnącm klejem, mi z lewej lampy wyleciała, i 2 godziny ją na miejsce próbowałem zamontować, ale się udało. Pamiętajcie też o silikonowych podkładkach na dolnych śrubach, żeby je spowrotem zamontować. Wszystko już zamontowane w aucie, czekam na pierwsze testy w nocy, napiszę jaka jest różnica. W razie pytań, służę radę. pzdr.
  14. Podłącz VAG-a (VCDS) odczytaj błedy i sie z nami podziel.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...