Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T max 4500rpm


Stefan Kamikadze

Rekomendowane odpowiedzi

Silniczek suchy, pali na dotyk, nie kopci, oleju nie bierze, pracuje równiutko jak ta lala, sekwencja łyka 10-12 lpg, ideał gdyby nie... gaz do dechy i mam max 4000, czasem 4500 obrotów... seicento mnie łyka ze świateł a wczoraj rozbujałem się do 135km/h... co to jest? Wszystko na oko działa a auto słabnie w oczach...a jeszcze miesiąc temu latał po 160.. 180...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobna sytuacje mialem,wymiana przeplywki i sondy zalatwila sprawe. nie mowie ze u ciebie tak jest.przeczysc dolot,moze przepustnica zasyfiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej boję się tego, że turbo na wolnych obrotach ma podciśnienie 0.6 czasem 0.8, ale... na pełnej k..wie dmucha 0.1 0.2 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo by raczej nie ograniczało obrotów tylko wolniej by się zbierał, ja bym sprawdził dolot i przepustnice jak kolega wyżej napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność, szczelnosc

Grucha od turbo stoi w miejscu... w rurze do itercoolera stoi olej... dobranoc-kto gasi światło?

Stał na parkingu miesiąc... akumulator padł... naładowałem go w domu... odpalił za drugim razem... i... zaskakujące jest to, że auto odzyskało dynamikę... jakby nie było żadnego problemu z turbo... :kox:

Edytowane przez Stefan Kamikadze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może przepustnica kuleje? Spróbuj ją zresetować przez komputer kolega miał coś podobnie w golfie 1.8T Wystarczył dobry mechanik i 50zł załatwiło sprawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bledy sprawdz a bedziesz mial odpowiedz po co gdybac na darmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zawór DV, w 95 % wina leży po jego stronie, zawór DV jest przyczyną szarpań podczas przyspieszania, braku mocy, falowania obrotów na biegu jałowym, większego spalania itd.... zanim wymienisz świece, cewki, przepustnice, turbinę, sondę, przepływomierz to zdejmij z kolektora ssącego cienki wężyk który idzie do zaworu DV, wsadź do ust i zassij powietrze i sprawdź czy trzyma podciśnienie.... I daj znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...