Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy + logi problem z odpalaniem


emilk89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Opiszę problem, mam problem z porannym odpalanie ale nie zawsze, raz odpali od strzała a raz trzeba kręcić i kręcić aż wkońcu załapie a gdy już załapie to czuć tak jakby nie przepalone paliwo tak jakby go zalewało i do tego trzęsie całą budą. Filmik z zeszłej zimy bo w lato było ok a teraz znowu to samo.

https://www.youtube.com/watch?v=7Nxp8fHVjcE

Do tego od tygodnia jak jest zimny i przełączy się na gaz i go przycisne to wali błedy i potrafi szarpnąć przy wyższych obrotach:

2 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Jeszcze jedno od miesiąca po wymianie filtra paliwa piszczy mi pompa paliwa (w zbiorniku zawsze min 1/2 baku)

Zrobiłem dzisiaj logi na gazie ale coś chyba zrobiłem nie tak, zerknijcie:

http://vaglog.pl/log_198329.html

http://vaglog.pl/log_198330.html

http://vaglog.pl/log_198331.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że lpg Ci rozjeżdza adaptacje, słabe te logi Ci wyszły troche za krótkie, widac tylko że turbo raczej ok pompuje, musisz zrobić jeszcze raz chociaż 002+033 na benzynie po kasowaniu błedów tylko w całym zakresie obr. możesz właczyć wczesniej logowanie i nagrac więcej, taki sam mozesz zrobić tez na lpg, przed skasowniem błedów zerknij jakie wartosci są w kanale 032.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobic też 002+033 i powtórzyć te co ci nie wyszły, napisz jaka masz instalkę czyli reduktor, wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

014 http://vaglog.pl/log_198370.html

http://vaglog.pl/log_198369.html

wtryski hanny niebieskie, reduktor złoty (firmy nie pamiętam) ale ma dwa węże doprowadzające gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor kme gold, myśle że twoim problemem jest tylko instalacja gazowa, ten log był na lpg tak? Problem z odpalaniem to zapewni wina że gaz dostaje się do kolektora na postoju, do sprawdzenia dwie rzeczy wtryski czy którys nie popuszcza gazu po zgaszeniu, reduktor tez lubi puszczac gaz zaworkiem bezpieczeństwa i gaz dostaje sie przez węzyk podcisnieniowy do kolektora, w reduktorze wytarczy dostac sie do zaworku bezpieczeństwa sprawdzić oring i rozciagnać lekko spręzynke, gold lubi sie tez nadmiernie pompowac na zimnym silniku przy dawaniu w palnik i nadmiar gazu tez moze puszczac w kolektor powodując zalewanie i szarpanie.

Lpg patrzac na log też jest do regulacji bo jest za bogato.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a powiedz mi jak moja turbina zdrowa czy myśleć już o czymś przyszłościowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz Ci to świetnie wyłożył, auto pali pewnie tak jakby była woda na tłokach czy coś takiego. Żeby sprawdzić czy to na 100 % wina gazu musisz wyjechać gaz do zera tak żeby następnego dnia przy odpalaniu nie było go w butli ani trochę. Jak auto zaskoczy od razu problem stanowić będzie gaz w kolektorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...