michal_145 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Panie i Panowie Proszę o pomoc, W moim A6 C5 AFN porozkręcałem cały przód, jak poluzować pasek osprzętu? Jak odkręcić samą wiskozę? Nie potrafię sobie z tym poradzić i auto stoi rozłożone. Wymieniam ponieważ mój wentylator tak się wkręca za każdym razem, że obawiam się o jego wylot spod maski. Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-alternatora-w-passacie-b5-fl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASA81 0 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 ściągasz pasek klimy i wieloklinowy luzując napinacz nakładasz na niego klucz i odciągasz w lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_145 0 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 A macie może sposób na odkręcenie samej śruby na imbus? Warunki są niezbyt sprzyjające, nie mam specjalnego klucza do blokowania koła, zdjętego alternatora ani bardzo płaskiej żabki. Może jest na to jakiś patent? Dla tych, którzy chcą bezproblemowo odkręcić wiskozę polecam użyć do zablokownia koła lekko przerobionego klucza do zmieniania tarcz w szlifierkach kątowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Trzeba było od razu wrzucić fotę klucza i jaka srednica w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się