Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lokalizacja zaworu N75 w 1.8 T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Jak wyżej w temacie chodzi mi o zlokalizowanie zaworu N75 (jakieś fotki czy coś) i czy może być on przyczyną braku mocy???Auto nie przyspiesza tak jak kiedyś..tzn. 2600 tys.obr./min i ono rwało sie do przodu.

Opublikowano

Jest na TIPie nad turbo

idzie do niego dwużyłowy kabelek z wtyczka.

przyczyn moze byc kilka nie tylko N75

Musisz sprawdzic szczelnosc dolotu oraz DVki.

Opublikowano

Jest na TIPie nad turbo

idzie do niego dwużyłowy kabelek z wtyczka.

przyczyn moze byc kilka nie tylko N75

Musisz sprawdzic szczelnosc dolotu oraz DVki.

DVka ???tzn. dokładniej???

Opublikowano

DVka to zawór upustowy turbo

tak czarna mała gruszka obok turbo

Łatwo ja znalesc bo idzie do niej wężyk od kolektora ssacego.

Opublikowano

A może to jest wina "Gruszki"przy turbo??? Myślicie VAG pokaże co go boli????

Opublikowano

Vag to ogolnie dobra sprawa i warto sprawdzic raz na jakis czas.

Gdzies czytalem ze ten wezyk byl przytkany i dlatego raz mial moc a raz nie

Opublikowano (edytowane)

A może to jest wina "Gruszki"przy turbo??? Myślicie VAG pokaże co go boli????

jeżeli są błędy elektroniczne to tak

a jak jest usterka mechaniczna to tylko logi

Edytowane przez Dev
Opublikowano

A może to jest wina "Gruszki"przy turbo??? Myślicie VAG pokaże co go boli????

jeżeli są błędy elektroniczne to tak

a jak jest usterka mechaniczna to tylko logi

Jakby co to Check sie nie pali

Opublikowano

nie ma znaczenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...