Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tranzystora w sterowniku Vp44 a błąd 1441(G210)


KrzysiekA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,chciałem się podzielić swoimi doświadczeniami w kwestii dwóch błędów,brak komunikacji ze sterownikiem pompy VP44 i czujnik niskiego poziomu paliwa

Mój przykład:

Jadąc trasę 700km wiesz że Twoje 2.5TDI powinno śmiało przejechać więc fruu.... Przy połowie baku nagle migająca kontrolka świec żarowych i nagła śmierć motoru(dla nie których od razu wiadoma sprawa :grin::facepalm: )

Podejrzenia:

Nosz kurwasz twasz :rant: 200km od domu a mi pompa siadła :(mam kompa ale jak zwykle kabel został w domu :ranting::facepalm: .O koszty nie pytajcie(bo się baba uparła :facepalm: )

Działania u mechanika:

Akurat w moim przypadku,jako biedny Polak :decayed: pomyślałem trzeba kombinować,więc szybko do elektrycznego w Krk(ufff akurat w PL :D )znalazłem extra sklep kupiłem od razu 5 tranzystorków(teraz nie wiem po co,ale kto wie :wink: ) i zadowolony do mechanika :banan: mając w ręku IRLR3705z(w aucie był IRL2905l :kwasny:) .Po przejrzeniu parametrów wydaje się lepszy ale czy nie uwali elektroniki dalej :naughty:.Oj tam oj tam i tak uwalona :grin:

DSCN2027.jpg

I się zaczęło co ma być to będzie,plan był taki 30 min. pracy i pewnie będzie odpalony :D.Nożykiem tzw. skalpelem docinamy brzegi plastikowej pokrywy zaizolowanej silikonem :wink:

DSCN2028.jpg

W trakcie sorki ale nie zdążyłem zrobić fot starego bo się prawie rozsypał :facepalm:

DSCN2030.jpg

Już po operacji obsadzenia tranzystorka IRLR3705z na miejsce.Nie przyklejałem go jak na różnych filmikach,decyzja była jedna obsadzić go na paście do radiatorów itp.Ogólnie dobry produkt nie przewodzi prądu i odprowadza temperaturę(i otto lotto :kox: )
później już tylko przylutować nóżki na przemian(na prawie każdym filmiku można to zobaczyć jak) i na koniec znowu pasta do radiatorów odprowadzająca temperaturę :wink:

DSCN2031.jpg

Wybaczcie jakość,podniecenie nie znało czasu przed odpaleniem :decayed: .Na koniec,oczyścić resztki silikonu z rowków na pokrywę plastikową którą docinaliśmy wcześniej(oczywiście samą pokrywę :P ) nakładamy nową warstwę(ja akurat użyłem reinz :D )silikonu do powyżej 300 stopni C.Nadmiar rozsmarować po rowkach(oczywiście nie przesadzajcie z silikonem dużo nie trzeba)aby uszczelnić do końca komorę z układem (nazywam ją krypta nagłej śmierci :grin: ).

Pierwsze odpalenie:

Nie odpalił :facepalm: nawet nie zagadał,błędów nic(moja głupota że wszystkie skasowałem na początek :facepalm: )ale szybko myśląc........ był g210 kuzwa i mam pół baku hmm.Pompka w baku na górę inaczej tego nie widzę.

Walki co nie miara(tak nie udanego miejsca w COOO nie chcę widzieć 3 raz)Sorki ale fot nie mam akurat byłem na bigosie w domu jak cały kosz wyszedł o to walka z wkładaniem :grin: (na pokorę każdemu mechanikowi :P )

DSCN2033.jpg

DSCN2032.jpg

Wyjęty kosz pokazał zmorę osyfionego układu paliwowego,zablokowany pływak(G210 :ranting::rant: ) i cały koszyk w jakiś dziwnych farfoclach (chyba się wrócę do lat 80/90 i kupię lejek z sitkiem :wink: .Po wyczyszczeniu i włożeniu go z powrotem do baku próba odpalenia nie daje rady po 3 razie odpalił ale trzymałem go na około 2tyś. obr/min (bez jakiegoś pałowania) aby przepchnął wsio bąbelkowe zło jak najszybciej :grin:

Powód całego zamieszania:

Jak doszliśmy do końca to wszystko zaczęło się w baku tzn syf z baku ja robiąc trzeci tysiąc kilometrów w ciągu 3 dni i zjeżdżając do końca bak sam uciąłem na siebie bata :facepalm: (poniekąd) g210 nie odpalał pompki do pompy leciało powietrzei na końcu utarł się tranzystorek na sterowniku :facepalm: .

Polecam jednak jazdę powyżej 1/2 na trasie a nawet więcej dla osób poruszających się po mieście

Co najważniejsze z tej historii,nie dajcie się zrobić pompiarzom mechanikom i innym osobą na 2600zł bo można coś zrobić za 150zł i oczywiście +transport do miejsca docelowego(aby nie robić tego na -10C;-20C :grin: )

Pozdrawiam i życzę szerokości Krzysiek :wink:

Tak w Nowym Roku.jak się zaświeci to lać do pełna :grin:

Edytowane przez KrzysiekA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety prawdoopodobnie moja pompa dzis powiedziała papa, ale błędów brak, elektronicznie sprawna, nie zasysa paliwa, po zapowietrzeniu przez pękniety zaworek na filtrze, nie jestem w stanie odpalić, odpowietrzone sposobem z linków przez przelew z wyciąganiem bąbli z paliwem,

na wtryski nie podaje,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, nie odpalające auto nic Ci nie wskaże(pisałem że pochopnie skasowałem błędy :P) musi odpalić aby nabrał błędów :wink: (a czym?? :P )dlatego napisałem że błąd zaczyna się od baku a kończy na pompie a każdy myśli że przewody itd,

Jak dla mnie durnotą szwabów było zrobić pompkę w baku która na podstawie g210 pompuje paliwo do koszyczka,jak patrzyłem aż się przelewa poniżej 1/2 :grin: poza tym syf zostaje w koszyczku,bez drenażu czy coś innego :kwasny::facepalm: .Zacierający się pływak od syfu zaciera CAŁY UKŁAD :facepalm:.

Dając pompę do regeneracji 2,6k :facepalm: mówie :hi: ja mam 4.9zł i czyszczenie układu :P 105zł dziękuje :wink: *******(te gwiazdki,plus koszty transportu w dobre miejsce :wink: ),auto hula nawet lepiej,PROSZĘ NIE NA REZERWIE,bo koszty w warsztacie was zjedzą(u pseudo mechaników) :facepalm: :D. :grin:Później gadka że 2.5 TDI chu......nia :kox:


Daj błędy jak masz?? i zacznij od baku nie od pompy :P bo możliwe że tam tkwi problem prawie dorosłego auta :grin::wink: tranzystorek dostaniesz odemnie gratis(plus przesyłka w twej kieszeni)ale go uruchomisz na 100% nie daj się zrobić na regenerację.Zdaje mi sie że przekłamują i chcą kase!!!!! i wydmuchana sprawa :kwasny: bo nikt nie wie o co kaman :facepalm: :grin:ja już zapłaciłem i wiem :P


Robert mój tel do 3.01.2015

516833807

Później tylko NL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robotę żeś odpierdzielił zdrową :banan: :banan: :banan::hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

Wiesz ze połowa pompiarzy i mechaników już poluje na Ciebie :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laweciarzy pominąłeś :grin: Ja chce pokazać że VP44 nie do końca zła choć wadliwa,jak słabo dolewasz :P tak masz,bo myślałem że w NL a tu c**jnia :facepalm:

Dbasz o nią i będzię służyć tylko jak?

10 przykazań diesiela a będzie uzdrowiony diesel na wieki wieków diesel :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze że są tutaj jeszcze osoby które utrą noska pseudo mechanikom i "specjalistycznym" serwisom.

Ps. Mój plan na ten rok to rozłożenie swojej skrzyni AG4, nagranie filmu demontażu a potem jak zmontować taką skrzynię.

W polsce jak się słyszy uszkodzony automat lub problem z automatem to każdemu przychodzi do głowy myśl, za przeproszeniem: "trzeba wy*bać kilka tys. zł" a tak naprawdę za połowę ceny którą woła "wyspecjalizowany serwis zajmujący się ASB" wymienimy w skrzyni więcej niż wymaga usunięcie usterki/awarii.

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, w sprawie pompy zadam inne pytanie,

grupa 001 w egine, blok 2 i 3, dawka paliwa i czas wtrysku,,. oczywyscie 2.5 tdi

jakie macie wartości na ciepłyym i zimnym, bez klimy i czy wieksza wartośc w bloku drugim oznacza większą ilosć paliwa wtryskiwanego czy odwrotnie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...