Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie gwintowane


karpatka

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w tej chwili mam z przodu jakieś -70 a z tyłu -60 i nie zdarzyło mi się ani razu zahaczyć. Kwestia wprawy. -40 bedzię dla Ciebie w sam raz. Są takie springi sportline od eibacha. Siądą u Ciebie mniej więcej -45/40. Nowe ok 600zł , używki 250-300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem też o springach vogtlanda, chyba są porównywalne do eibacha. A jakieś tańsze amorki? na bilsteina niestety mnie nie stać, a auto wystarczy jak posłuży mi dwa lata, potem i tak będzie b7 więc w nim bedzię więcej modów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem jakie tańsze amory. Rozejrzyj się za firmą lowtec. To chyba minimum jakie znam. MTS pewnie i tych 2 lat nie przezyją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty wiesz? Temat o gwincie a o spryski pytasz. Chyba raczej nie wiesz. Robisz burdel. Masz do tego inny dział,


EOT. Te posty i tak polecą do kosza.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnia półka. Używka w dobrym stanie ok 700zł. Na pewno lepszy niż fk itp. Ogólnie z ss jest ciekawa przypadłość bo oglądałem kilka ich zestawów i zazwyczaj tył miał jeden bądź dwa amory wylane. Musisz dokładnie sprawdzić temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ocenicie gwint supersport?

Średnia półka. Używka w dobrym stanie ok 700zł. Na pewno lepszy niż fk itp. Ogólnie z ss jest ciekawa przypadłość bo oglądałem kilka ich zestawów i zazwyczaj tył miał jeden bądź dwa amory wylane. Musisz dokładnie sprawdzić temat.

Przód spoko, tył jeśli używany od razu bym dał do regeneracji, wymiana standardowych odboi na bycze jaja i będzie śmigać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód spoko, tył jeśli używany od razu bym dał do regeneracji, wymiana standardowych odboi na bycze jaja i będzie śmigać ;)

Czym się wyróżniają te "bycze jaja"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam możliwość kupić gwint ss, tylko że tylny jeden amor lekko chodzi. Warto taki brać, jeśli po 2 latach już się coś z nim dzieje? Do renowacji macie jakąś polecana firme, czy brać pierwsze lepsze w okolicy? Ja nie chce betonu dużego. Aktualnie latam 16 na zime. Na lato planuje 18 cali, ale nie chce za nisko(na tyle, żeby dobrze wyglądało, czyli 40mm)

Edytowane przez Radol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam możliwość kupić gwint ss, tylko że tylny jeden amor lekko chodzi. Warto taki brać, jeśli po 2 latach już się coś z nim dzieje? Do renowacji macie jakąś polecana firme, czy brać pierwsze lepsze w okolicy?

Jeśli niska cena czyli około 400zł to bym wziął i od razu tył do regeneracji ;) Ja polecam tą firme:

Mechanika Pojazdowa - Naprawa Amortyzatorów

ul. Fabianowo 22, 60-005 Poznań, Tomasz Barański tel.: +721 206 147
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest z tą regeneracją? Po wszystkim amory są dalej olejowo-gazowe czy już tylko olejowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest z tą regeneracją? Po wszystkim amory są dalej olejowo-gazowe czy już tylko olejowe?

SS jest olejowy ;) Szczerze nie wiem bo nigdy nie miałem z takimi do czynienia, najlepiej zadzwonić do kolesia i podpytać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SS i FK są olejowe. Ja mam komplety h&r i weitec. Oba są gazowe. Nie wymagają reanimacji , pytam na zapas.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 link to gwint do ośki a trzeci to TA czyli najniższa półka. Chyba licytowałbym tego h&r. Miałem identyczny na przodzie. Twardo ale porządnie to jechało.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak oceniacie stan? czy pasuje do quattro (jakie są różnice?)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-fk-audi-a4-s4-b5-quattro-i5087394757.html

Tutaj masz nówkę sztukę do quattro. Tamten jest tylko do oski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...