Daro324 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Witam. autko posiadam od lipca 2014, w ciepłe noce nie miałem problemów z jego odpaleniem. aż do ostatnich paru mroźnych nocy. przy -12 musiałem z dwa razy dość długo sie nakręcić aby odpalić, Okazało się że wszystkie 4 świece żarowe są spalone. (cud że odpalał) lecz po wymianie nie wiele się poprawiło Dzisiejsza próba po nocnym postoju (-6 na zewnątrz) Ps. dodam że napięcie na świecach jest i utrzymuje się około 3-4 sec po zgaszeniu kontrolki grzania. Z góry dziękuje za pomoc. Ps2. Posiadam Vaga w razie potrzeby mogę wrzucić logi.
Daro324 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Kat wtrysku? jest delikatnie przyśpieszony,w granicy 57-60 Edytowane 7 Stycznia 2015 przez Daro324
goldi Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Trzeba zacząć od sprawdzenia akumulatora jakie napieci jest podczas rozruchu jak spadnie poniżej 10 V to lipa później rozrusznik i później pompa wtryskowa.Wiekszosc diesel ma problem u mnie też delikatnie ale nie tak mocno jak u ciebie . Zrób sobie tak i e coś za nim uruchomisz zimny silnik zdejmij rurę z filtra powietrza psiknij plakiem do środka jesli odpali od razu to według mnie problem z paliwem albo się cofa albo pompa
rikardo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam.autko posiadam od lipca 2014, w ciepłe noce nie miałem problemów z jego odpaleniem. aż do ostatnich paru mroźnych nocy.przy -12 musiałem z dwa razy dość długo sie nakręcić aby odpalić, Okazało się że wszystkie 4 świece żarowe są spalone. Przyczyna mogą być gumowe przewody paliwowe przy filtrze i pompie paliwowej, guma się zestarzała i ciężko ją docisnąć nawet opaską. Sam mam podobne problemy z tym, że pierwsze odpalenie jeszcze jakoś ujdzie, silnik zakaszle i zapali, gorzej jak po przejechaniu 2-3 km zgaszę wówczas przy ponownej próbie rozruchu pojawiają się problemy z rozruchem i to nie zawsze. W temperaturze dodatniej pali idealnie do chwili obecnej wyeliminowałem wszystkie inne elementy za wyjątkiem tych przewodów miałem zakładać igielitowe wężyki ale podjąłem już decyzję, że wymienię wężyki. Znajomy mając identyczne problemy wymienił je i teraz silnik odpala mu bez problemów, zauważył, że nowe wężyki sztywno trzymają się rurek a nie jak poprzednio można było nimi obracać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się