radek_siara 0 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, myśle o zmianie zawieszenia w swoim audi a4 2.6, `96, w związku z czym zainteresowałem się zawieszeniem 1 BE. Proszę o info co dokładnie wchodzi w jego skład (czy tylko amorki i sprężyny?) i gdzie można to wyrwać jako nowe do mojej oski ( nie licząc ASO )? ewentualnie czy bez szkody dla amorów da się założyć sprężyny `40/-30? Edytowane 7 Stycznia 2015 przez radek_siara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Podepnę się pod temat, żeby nie zakładać drugiego. Mam zawieche 1 BE i jeden problem. Przód stoi niżej a tył wyżej, szukam na tył sprężyn 8D5 517 115 H, jeśli nie znajdę mogę je czymś innym zastąpić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_siara 0 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nikt nic nie wie? Tylu ludzi zakłada 1 BE.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wiedzą, wiedzą tylko ile razy można pisać to samo, tematów jest już ze setka takich samych. Ori 1BE tylko ASO ale chyba cenowo nie będzie Cię to interesować. Zamiennikiem tego może być np. Eibach Pro Kit i sportowe amorki do tego, możesz też wybrać większe obniżenie to np springi H&R itp. Podepnę się pod temat, żeby nie zakładać drugiego. Mam zawieche 1 BE i jeden problem. Przód stoi niżej a tył wyżej, szukam na tył sprężyn 8D5 517 115 H, jeśli nie znajdę mogę je czymś innym zastąpić ?? Daj fotkę z boku, może wystarczy jakąś niższą sprężynę wsadzić, fajnie by było jakbyś podał wymiary od ziemi do rantu błotnika dla przodu i tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Już sobie poradziłem Mam zawieche 1BE i jak kupiłem auto, sprzedający włożył springi, zapewne od 1BA Tył stał wysoko Na wlepce w bagażniku wyczytałem,że mam 1BE i kupiłem springi do 1BE na tył używki od kolegi z forum i w końcu auto stoi jak powinno Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Stycznia 2015 przez BF10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nawet nie zauważyłem że to już starszy post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Nawet nie zauważyłem że to już starszy post tak myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_siara 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Wiedzą, wiedzą tylko ile razy można pisać to samo, tematów jest już ze setka takich samych. Ori 1BE tylko ASO ale chyba cenowo nie będzie Cię to interesować. Zamiennikiem tego może być np. Eibach Pro Kit i sportowe amorki do tego, możesz też wybrać większe obniżenie to np springi H&R itp. thx za info własnie mysle tez o eibachu, i waham sie tez nad kitem ap... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Poczytaj parę postów w tym temacie, jeden kolega się tu oferuje że ma tańszą i dobrą alternatywę amorków sportowych w cenie około 800zł + 600zł za springi i za niezłą kasę można wyrwać nówkę zawias. Sam tych amorków nie testowałem ale ktoś musi być pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Nie wyrywajcie się tak z polecaniem tych lowtec bo to może być MTS w droższej wersji. Z drugiej strony ktoś musi być pierwszy. Jeśli szukacie dobrej zawiechy to żadne 1BE tylko ładować pro kita i B8 do tego. Jak kasy nie ma no to już trudno i zostać przy serii albo ładować używany gwint dobrej firmy (wychodzi taniej niż kit na dobrych amorach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się