nike166 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witam , potrzebuje opini w miarę świeżych na temat amorkow tej firmy , chodzi o żółte oczywiście . Ktoś jeździ lub jeździł na nich ? Jak wrażenia? Nie mam dużej kasy na ten zakup około 550zl dlatego mam problem bo mają latać pod Eibachem pro kit
tomaszstn Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Może wystarczy najpierw trochę poczytać: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/302861-mts-technik-tanie-i-pytanie/
Mesiah Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Ja bym do tych sprężyn zakładał tylko i wyłącznie Bila B6 no ale pisałem Ci na pw jaki jest koszt takich zabaw. Dobre amory są cholernie drogie. Tam niby są jakieś amory pod 1BE ale co oni montują i czy wyrwiesz to nowe to nie wiem. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Mesiah
nike166 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Chyba zrobię tak, że na przód kupię coś lepszego np to http://allegro.pl/bilstein-amortyzator-przod-a4-a6-passat-b5-sport-i4938437940.htmldzwoniłem i sprzedawca mówił, że do obniżonego zawieszenia, a na tył kupię te mtsy z regulowanym talerzykiem aby móc regulować ewentualną wysokość tyłu jakby coś było nierówno i myślę że to będzie dobre rozwiązanie.
Mesiah Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Kombinuj. Mtsy nic nie kosztują więc nawet jak padną to szkody nie będzie.
nike166 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 A nie przeszkadza ze z tylu będą inne amorki ?
tomaszstn Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Chyba zrobię tak, że na przód kupię coś lepszego np to http://allegro.pl/bilstein-amortyzator-przod-a4-a6-passat-b5-sport-i4938437940.htmldzwoniłem i sprzedawca mówił, że do obniżonego zawieszenia, a na tył kupię te mtsy z regulowanym talerzykiem aby móc regulować ewentualną wysokość tyłu jakby coś było nierówno i myślę że to będzie dobre rozwiązanie. Te amorki to Bilstein B4, miałem dokładnie je i nie polecam do obniżonego zawiasu, owszem jeśli jeździsz spokojnie to nie odczujesz różnicy ale jak lubisz szybko polatać w zakrętach to totalnym minimum jest Bilstein B6 a właściwie powinieneś zakładać coś o skróconym skoku i to dopiero ma Bilstein B8. W jakimś wątku ktoś porównywał amorki Bilsteina z Sachsem, oczywiście odpowiednik B4 w Bilsteinie. Zdecydowanie wolałbym wybrać tą opcję bo krótszy skok. Numeru nie podam bo nie pamiętam, albo poszukasz w wątku albo na allegro szukaj Sachsa pod zawias sportowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się