jacekkrzemien 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witam wszystkich. Czy komuś zdarzył się przypadek gdy część instalacji ma zbyt niskie napięcie? Chodzi konkretnie o zasilanie silniczków nawiewu i schowka. Pomiar pokazuje ok. 8-8.5V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tak ma być .To taka wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekkrzemien 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Na obudowie silników jest napisane że są powinny być zasilane z 12V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 A skąd wiesz że ma 8,5V? mierzyłeś plus silniczka do masy? masa silniczka do plusa AKU?? Mierzyłeś na stykach silniczka? Jak sam widzisz, same pomiary można wykonać na 3 różne wersje. Jeśli znasz choć trochę działanie urządzeń elektronicznych w instalacji samochodowej, to powinieneś wiedzieć że masz klika różnych wersji sterowania, PLUSEM czy MASĄ..... to podstawa. Odbiornik MOŻE BYĆ sterowany NAPIĘCIOWO lub PRĄDOWO. itd. itd. Żeby wiedzieć czy dane urządzenie działa poprawnie potrzebny jest schemat. Który zresztą też trzeba umieć odczytać. Nie możemy brać za pewnik żadnego pomiaru, w samochodach które mają tyle elektroniki. NIESTETY. to tyle TEORII. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Może były zmieniane . Nie wiem dokładnie które modele posiadają silniczki na takie napięcie ale któreś na pewno takie mają. Dlatego tak napisałem. A czy cos nie działa ? Pytam bo nie napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekkrzemien 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tak. Nie działa. Stąd moje pytanie. Silnik nawiewu na szybę w ogóle nie pracuje. Pozostałe w sposób przerywany. Po wymontowaniu i podpięciu na krótko działają świetnie. GreGoiO mierzyłem na stykach kostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Najprościej to podmienić panel KLIMATRONIC, To jest elektronika, bez wglądu w schemat nie poradzisz sobie. ja zresztą też nie, Jestem teoretykiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekkrzemien 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tyle, że to nie jest tylko problem z klimatyzacją. Oświetlenie schowka też ma za małe napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Poniżej schemat zasilania klimatronika, sprawdź czy dochodzi tam pełne napięcie instalacji czy już zaniżone, połączenie masy też sprawdź Edytowane 14 Stycznia 2015 przez bin85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekkrzemien 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dziękuję. Rano się pobawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się