piratdread 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Z góry przyznaję, iż znalazłem kilka podobnych tematów na forum, ale różnią się od mojego problemu lub go nie rozwiązują. W możliwym skrócie i po kolei. Auto zdecydowanie dłużej (około 3-4 sekund) kręci gdy temperatura powietrza jest nieco wyższa. Co zostało sprawdzone: - pod vagiem temperatura podawana jest prawidłowo (temp. otoczenia, po krótkim czasie od odpalenia normalnie rośnie) - jw. sprawdzone obroty podczas odpalania - niemal od razu 150-200Rpm, czyli +/- obroty rozrusznika - odrzucam tym samym czujnik położenia wału etc. - padło podejrzenie na gaz, ale zakręcony zawór i jazda na benzynie nic nie zmieniły. Wtryski, podciśnienia sprawdzone. - palenie awaryjne z gazu jest mniej-więcej takie same jak było wcześniej - ciężko wysnuć wniosek - pompowanie zapłonem nic nie zmienia, bo jak wiadomo w tym typie i tak pompuje tylko raz - zrobiłem kabelek do pompy paliwa, żeby przed odpaleniem dłużej podpompować paliwo, ale to też nic nie zmienia - sama pompa nie hałasuje etc. - po odpaleniu nie kopci etc. Z grubsza tyle, jakby mi się coś przypomniało dopiszę. Związek z temperaturą odkryłem stosunkowo niedawno. Dodam, iż jeśli auto zostanie już raz odpalone to cały dzień pali z dotyku. W temperaturach minusowych również pali normalnie. Silnik - 1.8t. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez piratdread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 odłącz czujnik temp g2/g62 przed przypuszczanym problemowym odpalaniem i sprawdz czy jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Może puszcza reduktor,przez co zalewa i są takie objawy. Zakręcenie zaworu gazu nie pomoże bo w instalacji nadal pozostaje ciśnienie. Zaklęć gaz, potem niech pochodzi na gazie aż do wypalenia,następnie zostaw do drugiego dnia i wtedy sprawdzaj jak pali. Jeśli od kopa to nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piratdread 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) odłącz czujnik temp g2/g62 przed przypuszczanym problemowym odpalaniem i sprawdz czy jest ok Ok, dzięki. Sprawdzę jutro rano. Może puszcza reduktor,przez co zalewa i są takie objawy. Zakręcenie zaworu gazu nie pomoże bo w instalacji nadal pozostaje ciśnienie. Zaklęć gaz, potem niech pochodzi na gazie aż do wypalenia,następnie zostaw do drugiego dnia i wtedy sprawdzaj jak pali. Jeśli od kopa to nieszczelność. Nie puszcza, dokładnie tak sprawdzałem + dmuchanie kompresorem w podciśnienia, więc gaz można odrzucić. Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie? Edytowane 15 Stycznia 2015 przez piratdread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ja sprawdzałem inaczej. Żadne dmuchanie tylko zdejmowałem wąż z listwy wtryskowej tak że nie było mowy o dostaniu się gazu do układu.( oczywiście butla zakręcona) No i wyszło że reduktor. Po wymianie paliło na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się