Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chlodniczego 1.9 Tdi AJM


klysek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z ubywaniem płynu chłodniczego ,ale no pokolei jeździłem na wodzie bo wcześniej tez mi ubywało w końcu zlokalizowałem problem wymieniłem wężyk i dalej zalelm woda na pare dni zeby zobaczyć czy nie ucieka jako ze zbliżała sie jesień spuściłem wodę i zalałem płynem odpowietrzylem itd.

Po jakimś czasie ok 3 miesięcy przestała mi pracować turbina,ostatnio naprawiłem i ten problem, ale zaczęło mi ubywać płynu ,jak turbina nie pracowała stan płynu był cacy teraz ja uruchomiłem turbo to gdzieś speirdziela płyn gdzie szukać przyczyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę zakładał dodatkowego tematu i się przyłącze - u mnie 1.9 AVG, miałem pęknięty króciec przy głowicy, wymieniony na nowy, nic już nie cieknie, a płyn dalej gdzieś mi znika, otwarłem maskę, a że jest zimno to od razu nie paruje wszystko więc załączam foto:

8upo1zal2jg7.jpg

Da się zauważyć płyn na zbiorniku, jak dotknąłem palcem ten zaworek na dole zbiornika to też miałem mokry palec delikatnie. Czy mam wymieniać zbiornik i korek? Zaczyna mnie to irytować :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu nieszczelność zbiorniczka. Sprawdź a w razie potrzeby popraw to i owo. Uszczelnienie czujnika,opaskę na wężyku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc prawdopodobnie wyrzucało mi płyn korkiem, zmieniłem korek oraz zbiornik i dzisiaj po dłuższej normalnej jeździe po zgaszeniu silnika chodził mi wentylator od klimy... Pewnie to nie ma żadnego związku? A płynu nadal ubywa, może teraz czas sprawdzić obudowę termostatu?

Edytowane przez Revor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod głowicą , niestety :kwasny:

Tak na prawdę w dieslu to ostateczność, pamiętajcie koledzy, że układ chłodzenia to też plastikowe króćce i gumowe oringi... Miałem od samego początku dwie nieszczelności, najpierw zrobiłem jedną i dalej ciekło, teraz zlokalizowałem drugą i w końcu stan płynu się zgadza.

Pierwsza na trójniku - plastikowym króćcu wychodzącym z boku głowicy, natomiast drugi wyciek miałem na króćcu gdzie są świece podgrzewające płyn. Przy okazji w między czasie wpadł nowy korek i zbiorniczek, który również mógł być winien i w końcu jest OK :D

P.S. A wentylator klimy nie ma nic wspólnego z chłodzeniem silnika przecież, zaprzyjaźniony mechanik mówił mi, że to może być presostat, aczkolwiek podłączył komputer i żadnego błędu nie pokazało, a teraz nagle problem zniknął :)

Edytowane przez Revor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...