Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Co to za błąd ?


kbibi

Rekomendowane odpowiedzi

01269 - zawór N108 kąta początku wtrysku. Przerwa lub zwarcie z masą, zwarcie z potencjałem PLUS, uszkodzony zawór

553 (3110)mas air flow sensor G70 - problemy z przepływomierzem (mogło się pojawić przy odpięciu wtyczki)

po skasowaniu powracają błędy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01269 - zawór N108 kąta początku wtrysku. Przerwa lub zwarcie z masą, zwarcie z potencjałem PLUS, uszkodzony zawór

553 (3110)mas air flow sensor G70 - problemy z przepływomierzem (mogło się pojawić przy odpięciu wtyczki)

po skasowaniu powracają błędy??

tak powracaja, czy te błedy maja związek z wiekszym spalaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się ze zwarciem wewnątrz wiązki idącej do pompy.

Trzeba iść tym tropem aby wyeliminować 1 z twoich błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie koledze wyskakują takie błądy:

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01044 - trzeba zająć się kodowaniem sterownika silnika. szogun0 prośba do Ciebie może masz te kodowanie dla 1Z w automacie z 1996r bo ja nie mam dla tego silnika

17978 - to co drugi z nas ma ;)

01269 - tu zanim wymieni się czujnik chyba trzeba krok po kroku weliminować elementy z całej ścieżki - miernik elektryczny też by się przydał, albo najprościej mieć na podmienkę drugi czujnik

00527 - stwierdzam zgon tego czujnik, temp. na vagu coś ok. 137 st.C na silniku 92st.C co świadczy o uszkodzeniu czujnika, defintywny zgon można też potwierdzić pomiarem oporności czujnika miernikiem elektr. - gdzieś na forum lub w "sam naprawiam" jest wykres z prawidłowymi wartościami dla tego czujnika

Dodam że moga być jeszcze inne niesprawności silnika ale o tym później - były probmy z ustawieniem kąta wtrysku. No i Auto pali nawet coś ok. 10 litrów?!?!?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...